Gå til innhold

Noen personer som spiller WoW er virkelig rare :D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke fått tak i Robe of Power hvis jeg hadde rollet male human mage for å si det sånn. Morsomt med prepubertale hormonbomber som kan tvinnes rundt lillefingeren.

Skrevet
Hadde ikke fått tak i Robe of Power hvis jeg hadde rollet male human mage for å si det sånn. Morsomt med prepubertale hormonbomber som kan tvinnes rundt lillefingeren.

6645476[/snapback]

Robe of Power er BoP. Åssen hjalp en prepubertal hormonbombe deg med det?

Skrevet

6645476[/snapback]

Robe of Power er BoP. Åssen hjalp en prepubertal hormonbombe deg med det?

6645525[/snapback]

Mats kanskje?

Skrevet

Alle mine karakterer er females...men så er jeg også female i RL:) Har også opplevd å få penger, aldri med horde (trollet er vel ikke søtt nok:P), men med gnomen og mennesket har jeg fått et par gull innimellom. Dessuten tror jeg kanskje det som jente er mer akseptert å spørre om alle ting man lurer på i spillet, så på den måten å lære hvordan man spiller bra raskere, og dermed slippe å være n00b i måneder og år :tease: Har inntrykk av at mannlige spillere skal være mer "stolte" og ikke spørre om hjelp så ofte. Men det er jo når man tør å spørre at man lærer :D

Skrevet
Alle mine karakterer er females...men så er jeg også female i RL:) Har også opplevd å få penger, aldri med horde (trollet er vel ikke søtt nok:P), men med gnomen og mennesket har jeg fått et par gull innimellom. Dessuten tror jeg kanskje det som jente er mer akseptert å spørre om alle ting man lurer på i spillet, så på den måten å lære hvordan man spiller bra raskere, og dermed slippe å være n00b i måneder og år :tease:  Har inntrykk av at mannlige spillere skal være mer "stolte" og ikke spørre om hjelp så ofte. Men det er jo når man tør å spørre at man lærer :D

6645865[/snapback]

Selvlært er vel-lært. Er ihvertfall det Pappa sier :hmm:

Skrevet (endret)
Female troll er kjempesøte, med det rette ansiktet :dribble:

6646372[/snapback]

Jeg tok det peneste på hunteren, men et av de stygge på priesten...de stygge har mer karakter liksom:D Men penger har de ikke fått noen av dem, det er det bare gnomen og menneske-karakteren min som har fått, og da kun på lavt lvl:)

Endret av Nexuss
Skrevet

Jeg har en female night elf druid jeg spilte på før, fikk mana potions fra en fyr mange ganger og en i guilden tok alltid /kiss og /love på meg LOL.

Skrevet

Jeg hadde da en 14-slots bag og ca. dobbelt så mye gull som jeg noensinne har hatt før når jeg passerte lvl 10, rett og slett ved å være female human.

Nå har jeg skaffet en 14-åring på friendslista som jeg skal prøve å snylte litt fra. "Jeg er 16 år, kjempesøt og ser ut som i spillet (bare med litt annerledes hår, da)". Jeg trodde aldri det skulle være så effektivt :wee:

Skrevet
Ei venninde av meg har over 400 g på lvl 19!

6649275[/snapback]

Ô.õ

Jeg synes jeg er flink som antakeligvis passerer 200g før jeg passerer lvl 34. Dette er dog også et produkt av en del AH-virksomhet og ikke bare lureri.

Skrevet
Jeg vet om en kåt fjortis som jeg kan få mye penger og slikt av, men jeg orker bare ikke nærværet av fyren :S

6649174[/snapback]

Hva kaller man en person som deg ?

Omvendt Pimp ?

Skrevet

Skal se om jeg finner linken til siden, men her er historien forkortet;

En spiller lager en human female, starter opp som normalt. Etter 60 får hun (ja, etter som jeg husker så var det faktisk en jente) en genial ide.

På det ene raidet spør hun om de kan ta en pause og vente på henne, fordi hun må ta P-pillen. En av folka biter på, og de snakker litt. Hun mer eller mindre forfører ham, og de blir etterhvert ingame gf/bf.

Hunhinter frempå at hun har så dårlig gear, og lite penger. Snart får hun 500g + 2 boe epics i posten. Ja, hun har snakket litt "dirty" med ham før dette skjer. Etterhvert domper hun ham, og finner en ny.

Slik gjør hun med til sammen 3 personer. tror hun fikk tilsammen 3k gold + en del gear. Leter etter linken, der er det screens og alt.

Noen folk trenger virkelig noen å holde rundt.

Skrevet
-

6650721[/snapback]

Har sett folk tjene 1k glods på 3 dagers spilling, noen få timer om dagen.

Fin ekstra-inntekt; flørt deg til glods som du selger for RL-penger =)

Eller gjør som Mrs Hatta:

I cyber for lewt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...