Gå til innhold

To sauer dukker opp


Anbefalte innlegg

Hei!

I dag la meg og dama ut på tur for litt forandring og gikk stolzekleiven som sikkert dere som bor i Bergen vet godt om. Da vi var kommet opp (etter 3-4 pauser etter 2 timer :p) gikk vi rett bort til vannet ovenfor for å få vann på flaskene.

 

Der kom det plutselig to sauer gående uten at det er en altfor stor happening.

Tok noen bilder av dem som jeg ble en smule fornøyd med.

 

Ganske mye gjort i photoshop. Har fjernet alle farge fra sauene. Sauene er kun svart/hvit.

 

Er ikke så mye mer å si om bildet, her det iallefall:

 

Er nødt til å si vær gang at jeg er 15 år, ikke voksen.

 

Takker for kritikk! :)

post-88878-1155068817_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker sauer.. Er ingen bonde, men sauer er bare de kuleste dyrene!

Naboen har 2 dvergsauer.

 

Over til bildet:

Bilder ganske bra satt opp, men den bakerste sauen er (på vei til å bli) utbrent.

Fargene er også en smule blasse, så syntes jeg skyggen ødela bittelitt. Bildet er også en smule i ufokus.

Lenke til kommentar

Bamsemums på spasertur :-) Jeg synes og det var litt synd med skyggen i forgrunnen, men innser at der var sauen og der var skyggen. Når det er sagt ville jeg kanskje prøve en versjon med et format der sauen til venstre ble klippet bort. Den er mere en rekvisitt slik jeg ser bildet nå. Du ville da fått et mer ekstremt høydeformat, men fått med at elven svingte ut av blidet til venstre og på den måten skapt en fin dybde. Kanskje du da måslite litt med å klone bort skyggen av sauen men det er verdt et forsøk. 15 år er ingen hindring, jeg er 41 og har tatt mange veeeeeldig mye dårligere bilder enn dette og har til og med postet noen av dem her :-)

Lenke til kommentar
Hei!

I dag la meg og dama ut på tur for litt forandring og gikk stolzekleiven som sikkert dere som bor i Bergen vet godt om. Da vi var kommet opp (etter 3-4 pauser etter 2 timer :p) gikk vi rett bort til vannet ovenfor for å få vann på flaskene.

 

Der kom det plutselig to sauer gående uten at det er en altfor stor happening.

Tok noen bilder av dem som jeg ble en smule fornøyd med.

 

Ganske mye gjort i photoshop. Har fjernet alle farge fra sauene. Sauene er kun svart/hvit.

 

Er ikke så mye mer å si om bildet, her det iallefall:

 

Er nødt til å si vær gang at jeg er 15 år, ikke voksen.

 

Takker for kritikk! :)

6637059[/snapback]

 

 

Jeg bare lurer..men mangler den første en for og så ser det ut som om den er limt inn :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...