Gå til innhold

Hvilken musmatte?


Anbefalte innlegg

bruker en bantex jeg.. jeg "fant" den på jobben til en kompis av meg.. han fant en til seg selv og.. hehe.. er gode matter.. synd de blir misfarga så fort.. har mx700 i tillegg og syns dette er helt krem.. :)

 

Hva den Ice matta di da? Ikke helt fornøyd eller? kan "lette" deg for den jeg... :)

 

 

 

 

Des, OUT!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker ei Pokemon musmatte som kosta 19kr, og i tillegg til å være genial så lager den også irriterende "PIKACHUUUU"lyder når jeg trykker på pica. Jeg HAAATER pokemon, men enkelte ting er så teite at det er morro.

 

:lol::lol::lol:

sånn vil jeg også ha!

Lenke til kommentar

jeg har en donald-matte som jeg fikk i et donald-blad for lenge siden. selv om den til tider er litt liten er den veldig slitesterk og god å føre musen på! det er bare så kult å komme på LAN med donald-matte, den skaffer det et bra image :wink: den er så bra at jeg skjønner ikke hvorfor flere har slik...

Lenke til kommentar

Hehe. Nick: Allsop musematte :lol:

 

Bruker den grønne, gummi under og tøy over. Sitter helt fast.

Den virker KJEMPE bra med min Logitech wheel mouse optisk. Når brødrene mine brukte kulemus :evil: lånte jeg den til dem, ellers var det nesten umulig å bruke den.

Så, når de lånte den teipa jeg fast ett A4 -ark, bedre enn ingen ting.

 

:wink:

Lenke til kommentar

Jeg har tenkte jeg aldri skulle kjøpe meg en musematte. Men når jeg fikk Logitch Optical Cordless, så sleit jeg litt med blanke overlag osv.

 

Så jeg spanderte en Speed Pad, 200,- tror jeg. Det er vel det beste kjøpet jeg har gjort, selvom platen er sort er det ingen feilstyring elle rhakking. Musen glir så smooth, frem og tilbake frem og tilbake. DEILIG.... :lol:

Lenke til kommentar

Bruker selv denne (bare i blå 8) ) Har brukt den siden hm... 1998 og den er like fin fremdeles. Kjøpe den på Binders for en hundrelapp. Den fungerer greit med MSE 3.0. Det at optiske mus er trege på tøymatter er jo bare en vanesak.

 

Glemte å si at silikonstøtten er vanvittig digg og burde være obligatorisk for en hardcore gamer!!

Lenke til kommentar
Er det sånn myk dings foran selve paddingen? Jeg har sett en del nerds bruke den, men jeg synes den blir fuktig og til slutt ekkel å ta på. Har du opplevd det samme? :cry:

 

Har aldri opplevd at den blir fuktig eller ekkel å ta på, nei. Den er fylt med en gel som er veldig behagelig å hvile håndleddet på. Jeg har bare prøvd denne så kvaliteten på andre slike matter vet jeg ingenting om, men denne er rett og slett ypperlig!

 

P.S. Hvis du sjekker Fellowes sin side vil du se at de kun selger kontorutstyr o.l. og har spesialisert seg på området.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...