Gå til innhold

2 man BRD


Anbefalte innlegg

Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sulfuras, TF, 6k gull og 6/8 dreadnaught. Var ikke i tvil om at han var guild master nei :]

6634131[/snapback]

Også alt resist gearet, syk greedwhore :D Jaja poole til maintank er ikke så dumt i en så equipmentheavy instance som Naxxaramas

 

TST: Tull of pølsevev.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Nå er det slik at MT får nok prio på drops fra Naxx i de aller fleste guilds, da tankgear er det mest kritiske for progression. At han er rik er vel ikkenoe å si på, er uttalige mennesker med flere titalls gull.

 

Det jeg reagerer mest på er at han har både TF og Sulfaras, men det er sikkert lang tid mellom begge, så han har vel ikke vært lootwhore og tatt alt selv tenker jeg.

Lenke til kommentar
Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

 

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

6634193[/snapback]

Hva er dette for noe tull? Man skal vel ikke snakke forståelig for samtlige som ikke engang har hørt om WoW, men jeg kan love deg at alle som besøker dette forumet er rimelig klar over hva "2 man brd" betyr. Kanskje ikke verdens beste topic, men den er da innenfor kravet mener nå jeg. Du burde nok revurdere den advarselen.

Lenke til kommentar

Støtter fyren oppfor meg her. Admins på dette forumet virker små korka i huet, og henger seg altfor mye opp i småplukk og andre dritt ting som 99% av folka gir f.. i. (kjenner jeg dem rett blir d vel en idiotisk advarsel for dette, men men)

 

On topic: Har selv bare tatt et par dm bosser 2 man.

Lenke til kommentar
Er det mange som har gjort dette før?

 

Har sett et par filmer, men i dag så bestemmte jeg og en paladin i guildet oss for å gjøre BRD 2man. Frapsa bare Emperor desverre. Kan love dere at Lyceum var vanskelig :p, men det gikk.

 

- Film

 

Vil anbefale dette til noen som er ute etter en ordentlig utfordring ;)

6632318[/snapback]

 

 

OT: hvilken addon bruker de der? den du ser party members icon. de 2 øverste til venstre og target icon. ser mye bedre ut enn den orginale.. (dette med bilde, mana, hp etc) hvilken addon er det?

Endret av *Magnus*
Lenke til kommentar
det er bare vilt imponerende! :thumbup:

 

OT: har noen worldwide fått fullt tier 3 enda?

6632802[/snapback]

 

Nei, men det er en drøss med folk med tier 2.5 :)

6632830[/snapback]

 

Undu fra The Alterac Deviants (Genjuros) mangler bare brestplate til Tier 3 :)

Her er profilen hans.

6632948[/snapback]

 

Syyyk profil.

Tror det er noe av det beste jeg har sett warrior messig som MT.

Err.. 7k HP og 10k armor unbuffed.. Rått.

6633246[/snapback]

appåtil Sulfuras og 6k gold i backpack, ikke dårlig nei. :p

6633291[/snapback]

 

Det er ikke så uvanelig. er hvertfall 3warrior på stromscale som har bådde Sulfuras og Thunderf og nesten fult T3.

 

Er man MT i en guild får man T3 sette fort, TF bør man ha og Sulfuras er ikke uvanelig og ha i backpak for MTs på stromscale hvertfall, så man bør ikke være grådig, bare være med på nesten alle raid

Lenke til kommentar
det er bare vilt imponerende! :thumbup:

 

OT: har noen worldwide fått fullt tier 3 enda?

6632802[/snapback]

 

MT våres har 7/8 T3. mangler chesten

6635593[/snapback]

 

7/9 i så fall, siden ingen har drept Kel'thuzad som dropper ringene.

6635696[/snapback]

 

 

Ah, så The Four Horsemen dropper chest?

Lenke til kommentar
det er bare vilt imponerende! :thumbup:

 

OT: har noen worldwide fått fullt tier 3 enda?

6632802[/snapback]

 

MT våres har 7/8 T3. mangler chesten

6635593[/snapback]

 

7/9 i så fall, siden ingen har drept Kel'thuzad som dropper ringene.

6635696[/snapback]

 

ja, mente 7/8 av armor delene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...