Gå til innhold

Våre verste SMS-mareritt


Anbefalte innlegg

Når det kommer til 7x80, er det klart at dette ikke er telefoner som er beregnet på de som skriver mye tekstmeldinger. Det som er viktig å ta med i betraktningen, er at vi her i kalde nord ligger på verdenstoppen når det kommer til akkurat dette. I land med tettere befolkning er det ofte så billig å ringe at man ikke tar seg bryet med å skrive en melding, eventuelt er sms mye dyrere enn i Norge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen telefoner er rett og slett helt ubrukelige å skrive meldinger med. Her har vi kåret de seks verste gjennom tidene.

 

Les mer

6629763[/snapback]

 

Er jeg virkelig så dårlig til å telle, eller er det bare 5 telefoner som er omtalt i artikkelen?

6633488[/snapback]

 

De regner vel de to siste Nokiaene som to telefoner, selv om de deler plassen...

Lenke til kommentar
For min del er telefonen til å skrive SMS og telefonere med, ikkje dumt at telefonen har eit greit utseende sjølvsagt, men for all del, brukarvennlighet er første prioritet.

6633563[/snapback]

Ikke alle har samme oppfatning. Og det er disse som er i målgruppen for 7280 og 7380. For noen er det designet som er det viktigste.
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Siemens M55 er den verste sms-telefonen jeg har hatt. Tegnene kom treigt opp på skjermen, og det gikk an å ligge noen få tegn foran skjermen, men kom en for langt frem, ble mye bare til tall og rare tegn.

6632494[/snapback]

Agreed! :hrm: Verste jeg har hatt også.. Ikke nok med det, kjøpte den når jeg ble sammen med ei jente, da tekstet jeg som aldri før.. Irriterende! Hun er kona mi idag, så M55 ødela heldigvis ikke det da.. :thumbup:
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...