Gå til innhold

Snegler og salt. Grusomt syn!

dan1el

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Høres ganske fælt ut. Hvis du i det hele tatt orker å legge den i oppkjørselen før du dreper den kunne du jo bare lagt den et annet sted? F.eks. på et fuglebrett e.l.

6660064[/snapback]

Mordersnegler er skadedyr som ramponerer hele hager i løpet av kort tid, og formerer og sprer seg utrolig fort. Derfor dreper man de.

Skrevet
Høres ganske fælt ut. Hvis du i det hele tatt orker å legge den i oppkjørselen før du dreper den kunne du jo bare lagt den et annet sted? F.eks. på et fuglebrett e.l.

6660064[/snapback]

Mordersnegler er skadedyr som ramponerer hele hager i løpet av kort tid, og formerer og sprer seg utrolig fort. Derfor dreper man de.

6660117[/snapback]

Er ikke biolog, så kjente ikke igjen navnet på snegla, men nå skjønner jeg hvilken type det er. La svina dø! :p

Hva med å forgifte en med en kjønnssykdom og gi den potenspiller?

Skrevet
Dette trikset har jeg ALDRI hørt om faktisk!

Mordersnegle er de store stygge svarte ?

6647920[/snapback]

Nei. De er like store som de svarte, men er istedet brune.
Skrevet

Jeg var hos farmor i sommer vi tok to glass og fylte opp i litt salt i hver av dem, deretter noen engangshansker. Og så var vi ut på jakt i en time, fanget kanskje 50 stk. det er noe av det ekleste jeg har sett, saltet var ikke salt lenger det var bare noe brun-hvitt kliss og innimellom det var det døde snegler. Jaja no kan farmor gro blomster igjen :)

Skrevet
Dette trikset har jeg ALDRI hørt om faktisk!

Mordersnegle er de store stygge svarte ?

6647920[/snapback]

Nei. De er like store som de svarte, men er istedet brune.

6662019[/snapback]

De store svarte er vel skogssnegler, der er jo bare finfine.

Skrevet

Her på Vestlandet har vi muligens fått en ny rase, en krysning mellom den brune og den svarte typen. Etter å ha lest en artikkel i BT om dette, har jeg forstått det slik at det nå er bevilget penger til forskning på dette området.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...