Cortinarius rubellus Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Er noen som har stått med fiskestanga med en brødbit dynka i sprit på kroken å fiska måker ja her i norges land. Spesielt gærne folk fra Nord-Norge
Fredrik Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Høres ganske fælt ut. Hvis du i det hele tatt orker å legge den i oppkjørselen før du dreper den kunne du jo bare lagt den et annet sted? F.eks. på et fuglebrett e.l. 6660064[/snapback] Mordersnegler er skadedyr som ramponerer hele hager i løpet av kort tid, og formerer og sprer seg utrolig fort. Derfor dreper man de.
Erren Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Høres ganske fælt ut. Hvis du i det hele tatt orker å legge den i oppkjørselen før du dreper den kunne du jo bare lagt den et annet sted? F.eks. på et fuglebrett e.l. 6660064[/snapback] Mordersnegler er skadedyr som ramponerer hele hager i løpet av kort tid, og formerer og sprer seg utrolig fort. Derfor dreper man de. 6660117[/snapback] Er ikke biolog, så kjente ikke igjen navnet på snegla, men nå skjønner jeg hvilken type det er. La svina dø! Hva med å forgifte en med en kjønnssykdom og gi den potenspiller?
fxwz Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Sist jeg sjekket, hadde dere ikke fått ordnet noe film FILM!
endrebjo Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Dette trikset har jeg ALDRI hørt om faktisk! Mordersnegle er de store stygge svarte ? 6647920[/snapback] Nei. De er like store som de svarte, men er istedet brune.
mermaidman Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Jeg var hos farmor i sommer vi tok to glass og fylte opp i litt salt i hver av dem, deretter noen engangshansker. Og så var vi ut på jakt i en time, fanget kanskje 50 stk. det er noe av det ekleste jeg har sett, saltet var ikke salt lenger det var bare noe brun-hvitt kliss og innimellom det var det døde snegler. Jaja no kan farmor gro blomster igjen
CAT-scan Skrevet 12. august 2006 Skrevet 12. august 2006 Dette trikset har jeg ALDRI hørt om faktisk! Mordersnegle er de store stygge svarte ? 6647920[/snapback] Nei. De er like store som de svarte, men er istedet brune. 6662019[/snapback] De store svarte er vel skogssnegler, der er jo bare finfine.
andm Skrevet 13. august 2006 Skrevet 13. august 2006 Her på Vestlandet har vi muligens fått en ny rase, en krysning mellom den brune og den svarte typen. Etter å ha lest en artikkel i BT om dette, har jeg forstått det slik at det nå er bevilget penger til forskning på dette området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå