Jump to content
Sign in to follow this  
Sirkusbarnet

Bleking av tenner

Recommended Posts

Hallo

Jeg sitter ofte og tenker på hvor gule tennene mine faktisk har blitt, og jeg har lyst til å gjre noe med det. Det blir uaktuelt å gå til tannlege og betale flere tusen, men det må vel finnes noen billigere løsninger. Funker fks den Solidox Hvite tenner, eller er det bare juggel? Hva er de forskjellige mulighetene der ute?

får noe sånne greier på tvshop som stråler tenna eller noe sånt vetafaen egentlig men ser ut til og funke der:P men hva funker vel ikke på tvshop :p

Jeg har hørt om tannleger som former en plastmodell av tennene dine, og gir deg et slags kjemikalie som du da fyller oppi denne plastmodellen. Deretter putter du plastmodellen i munnen (da passer den selvsagt ettersom det er en eksakt kopi av dine egne tenner), og har den på noen timer (?). Effekten burde være iallfall litt hvitere tenner, og det koster nok mye mindre enn annen bleking hos tannlegen.

Mer vet jeg dessverre ikke...selv har jeg også lyst å bleke tennene mine. Kanskje en vakker dag ;)

Mener å ha hørt at å pusse tenna med salt vil hjelpe...

6627794[/snapback]

Det medfører vel sliping? Jeg vil fraråde all form for sliping for å gjøre tennene hvitere, da dette skader emaljen.

Guest Slettet+9817234daf

Tror de selger noe greier på H&M, faktisk. Dessuten ser jo den TV Shop-greia ut til å funke.

For all del - bruk tannlegen din. Da unngår du skader. Mange blekemidler er farlige å bruke uten at du vet hva du driver med.