Gå til innhold

The Rubix Cube Thread

Complexity

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en Rubix kube, og jeg lurer på hvordan den funker?

Er det en kule inni der eller? en som alle er festet i? Vil ikke ødelegge min så..

Noen som har klart en Rubix kube?

Har klart 1 side med samme farge, det er alt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånne kuber er vanskelige. Har en på hytta, og de eneste gangene jeg klarer det er når jeg tar dem fra hverandre, og setter dem sammen.

Skrevet

Jeg har greid rubix kube en gang før når jeg var 11 år elns. Riktig nok bare ved å skru ne masse på den til jeg kom til ritkige farger. Ingen tenking sånn ca bak det. men skulle nesten hatt en jeg kunne prøve meg på!

Skrevet
Jeg kan faktisk Rubiks Kube .. tar den på mellom 5 og 10 minutter.. men, min er så dårlig :(

6623304[/snapback]

GUIDE! GUIDE! GUIDE! :p

Skrevet (endret)

Eller fra min kjære far .. :)

EDIT: Nei, trenger ikke guide .. har bare lært den en gang.. kan det i hodet..

Endret av Bone
Skrevet

Er jo et system i dette. Så på "Beauty and The Geek Season 2", og der var verdensmesteren i Rubux Cube (japaneser selvsagt). Han så på kuben en liten stund, for deretter å løse den bak ryggen ;)

Skrevet
Er jo et system i dette. Så på "Beauty and The Geek Season 2", og der var verdensmesteren i Rubux Cube (japaneser selvsagt). Han så på kuben en liten stund, for deretter å løse den bak ryggen  ;)

6625919[/snapback]

Å herregud. Da må du ha lite å gjøre når du kan ta Rubix kube bak ryggen. :ermm:

Skrevet

Det er så enkelt som at når man har gjort det en del, kan man mekanikken for å flytte hver enkelt blokk, linje og helside dit du vil.

Har ikke løst min på årevis nå, dog,

Skrevet

Syns ikje det er så vanskelig. Har klart den mangen ganger, men så har jeg hatt en siden jeg var liten.

Her er en side du kan øve deg litt på... ikke den beste men det går ann...

rubix cube

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...