Gå til innhold

Hvilke 360 spill?


MGL

Anbefalte innlegg

Jeg har nå spilt WoW i over 1 år, og begynner å bli lei. For noen måneder siden kjøpte jeg Xbox 360, og har nå spillene: Oblivion, PGR3, Perfect Dark Zero og Call of Duty 2.

Jeg har ikke fulgt med mye på hvilke 360 spill som har kommet/kommer ut, derfor spør jeg her om råd: Hvilke 360 spill som er ute på markedet anbefaler dere? Jeg liker skytespill, har derfor lest noen anmeldelser av Prey, er dette verdt å kjøpe?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har nå spilt WoW i over 1 år, og begynner å bli lei. For noen måneder siden kjøpte jeg Xbox 360, og har nå spillene: Oblivion, PGR3, Perfect Dark Zero og Call of Duty 2.

Jeg har ikke fulgt med mye på hvilke 360 spill som har kommet/kommer ut, derfor spør jeg her om råd: Hvilke 360 spill som er ute på markedet anbefaler dere? Jeg liker skytespill, har derfor lest noen anmeldelser av Prey, er dette verdt å kjøpe?

6620892[/snapback]

 

 

Ligger masse spillbare demoer på marketplace,hvis du har muligheter til å laste ned disse.

Anbefaler battlefield2.......likte ikke GRAW og det viser at smaken er som baken,den er delt!

Endret av dudley.no
Lenke til kommentar
GR:AW er det beste spillet jeg har til 360`en til dags dato ihvertfall.

En god andreplass... Hmm... tja... alle de andre? :)

6621602[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke hva folk synes er så bra med det... Selv synes jeg Perfect var mye mer underholdende. GRAW på Live, det tar jo fire år å finne match som ikke er i gang! Veldig irriterende. Skjønner heller ikke hvorfor så mange lovpriser grafikken der, i forhold til andre spill... :hmm:

 

Men kjedelig, det er det ikke!

Lenke til kommentar
Gamemaker: Jo, det kan av å til ta lang tid å finne matcher som ikke er startet. Men når man først har funnet et rom så går det som regel raskt ogh greit.

6622554[/snapback]

 

Ja, men noen ganger sitter jeg i en halvtime og ser etter matcher og ser etter der det står SETUP, men når det først starter så får jeg meldingen "LOST CONNECTION" mange ganger. Hatt spillet i en uke, og har spilt fire multiplayer matcher!

Lenke til kommentar
GR:AW er det beste spillet jeg har til 360`en til dags dato ihvertfall.

En god andreplass... Hmm... tja... alle de andre? :)

6621602[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke hva folk synes er så bra med det... Selv synes jeg Perfect var mye mer underholdende. GRAW på Live, det tar jo fire år å finne match som ikke er i gang! Veldig irriterende. Skjønner heller ikke hvorfor så mange lovpriser grafikken der, i forhold til andre spill... :hmm:

 

Men kjedelig, det er det ikke!

6622445[/snapback]

 

Legg til meg på vennelista di du, så skal jeg love deg at du får det morro på Live. Hver kveld spiller jeg med ett rom fyllt av Norske artige spillere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...