Thel Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Kall meg RP-freak, kall meg en middel-alder-engelsk talene idiot.. Sannheten er at jeg rollet på RP server siden befolkningen der er så utrolig mye mer modne enn på pvp-servere. Det er fult mulig og drive pvp/pve der. Det meste er som på en vanlig server der, bare at alle ikke springer rundt og sier "lawls, i totaly pwned that n00b, gief epixx". Blir litt som at jeg føler alle på pvp-servere er 1337 shitkids. Nei, takk blizzard for at det finnes rp-servere! Er faktisk en hel del på forumet her som holder til på RP-servere;)
Nstin Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Har vurdert å starte på RP-server selv. Selvom jeg synes rp er sært. Men hvordan er det å starte på RP-server og ikke RPe?
FredrikFtw Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Har vurdert å starte på RP-server selv. Selvom jeg synes rp er sært. Men hvordan er det å starte på RP-server og ikke RPe? 6621639[/snapback] Ikke lurt.
pretensiøselns Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Har vurdert å starte på RP-server selv. Selvom jeg synes rp er sært. Men hvordan er det å starte på RP-server og ikke RPe? 6621639[/snapback] Ikke lurt. 6621722[/snapback] Henger meg på den. Er en del som roller på en RP(-PvP) server som aldri har til hensikt å bidra med RP til communitiet, resultatet er dårligere spillopplevelse for alle parter. Skal man starte på en RP(-PvP) server går man inn for å RPe! Nei, man trenger ikke være verdensmester, ei heller ha noe særlig erfaring fra før, men man lager et mål om å lære seg RP, og passer seg for å havne sammen med de som ikke bryr seg om RP i det heletatt. Mitt råd til deg Nstin, er å lese forumene til de forskjellige RP-realmene samt RP-forumet på WoW-Europe, og finner ut om dette er noe for deg. Hvis ikke, styr unna! Synes du det høres interessant ut er det garantert hjelp å få hvis du henvender deg til noen mer erfarne RPere. De fleste er ganske hyggelige og imøtekommende. Lykke til.
Licht Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Det morsomme er at de fleste ungene på Haomarush og en del andre servere gikk fem på. "wtf we r pwn teh rpers lolol" Dear god in heaven.
Bredoc Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 (endret) Har vurdert å starte på RP-server selv. Selvom jeg synes rp er sært. Men hvordan er det å starte på RP-server og ikke RPe? 6621639[/snapback] Helt greit å starte for alle på RP server. Det er ingen som påtvinger deg å bedrive RP. Eneste som egentlig forlanges er at man ikke forpester miljøet med lol språk ooc. Jeg var på pvp server før og trives godt på RP server. Var drit lei av feige drittsekker som ganka konstant, slikt slipper du på RP server. Dessuten er miljøet på en RP server stort sett mere mature, mindre lol kids om man skal bruke et utrykk. Men en himmel kan som kjent ikke vare evig. Siste tiden der jeg spiller har det blitt flere og flere tullinger som ikke respekterer RP realmets regler. Payd Transfer har faen meg gjort at mye dritt får spredd seg.. Vel nok om det, ble litt offtopic her. Edit: Som deg innrømmer jeg at RP virket sært og litt hmm.. Men har testa det, og som andre RP spillere har sagt her det gir deg noe helt annet en farm, farm , farm dagen lang. Faktisk er det ganske relaxing. Endret 7. august 2006 av Darkrevan
Andreaz_ Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 Hva er RP? hva går det ut på liksom? Jeg henger på PvP server siden jeg er et konkuranse menneske Har ikke dere lyst til å bli "best" da? Hva er RP?
Bredoc Skrevet 7. august 2006 Skrevet 7. august 2006 (endret) Hadde jeg spilt wow bare for å bli best så hadde jeg quita for lengst. RP = Role Play (Lag en historie til charen din og spill den ut fra hvordan storyen er) Skulle jeg ha vært best i wow, så måtte jeg ha vær det for, tja hmm.. la oss si vært med da AQ åpna på Burning Legion for ca 8 mndr siden, eller vært i en guild som har tatt ned 11 bosser i Naxx i dette øyeblikk. Ser ingen grunn til å prøve gjennta det andre har gjort for lenge siden. Kan uansett ikke bli best da. Skal du bli best så må du være med i en guild som gjør kanskje en "worlds first kill". Rank 14 og slikt kan jo alle som har masser av tid skaffe seg. Det er jo kun å farme honour. Så hva er det igjen da? Jo kosen med det sosial og utfordre seg selv solo kanskje? Spille flere klasser å lære seg forskjellige chars. ? Ja, det er wow for meg. Edit: RP guide Endret 7. august 2006 av Darkrevan
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå