Gå til innhold

3Dmark05 test for første gang


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg får 8326 med 3700+ prosessor klokket til 2700mhz og 7800gt kort litt klokket

6617573[/snapback]

Hmmm, når jeg kjører 3DMark05 brukes bare den ene cpu kjernen da?

6617589[/snapback]

 

 

 

gjør nok det ja, i teorien har "rabardioh" en cpu som går 1/2 ghz over din noe som er ganske mye.

 

men er ingen ting i veien for at du kan nerme deg ti tusen med litt klokking

Lenke til kommentar
har mye og si på score i 3dmark med mhz på prosessor ja. fikk ganske mye høyere score med clock fra 2,2 til 2,7..

6617637[/snapback]

Hmm ok, Så jeg hadde kanskje nærmet meg 9000-10000 med en overklokk til 2.4 GHz?

 

Edit: Er det lurt med chipsset kjøler når jeg overklokker? Merker allerede nå at chipsettet er glo varmt...

Endret av LaserMannen
Lenke til kommentar

på nb tenker du på?jeg har zalman passiv kjøler der.har klokker min cpu til 2855 uten problemer,men over det så blir den ustabil..har vann på resten så det blir ikke noe varmt her..trur nok du tjener mye på og klokke cpu litt opp ja,og seff klokk av gpu..du har jo en bra kjøler på gpu så burde kunne klokke litt der

Lenke til kommentar
på nb tenker du på?jeg har zalman passiv kjøler der.har klokker min cpu til 2855 uten problemer,men over det så blir den ustabil..har vann på resten så det blir ikke noe varmt her..trur nok du tjener mye på og klokke cpu litt opp ja,og seff klokk av gpu..du har jo en bra kjøler på gpu så burde kunne klokke litt der

6617844[/snapback]

Ok, tenker å sette 3DMark05 på loop over natten, hvordan gjør jeg det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...