Gå til innhold

Du er på en øde øy. hvilket spill har du tatt med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville tatt med meg Half-Life 2 + Hammer. Det kommer haugevis av gode mods de neste årene og etterhvert hadde jeg begynt å lage mods selv.

• 4 uker senere...
Skrevet

Tror ingen spill kan vare i 20 år. Selv kabal/minesveiper/tetris blir man lei av.

Men jeg tror Civ4 ville vart lenge, så jeg velger det.

Med onlinespilling kanskje BF2.

Skrevet
Tror ingen spill kan vare i 20 år. Selv kabal/minesveiper/tetris blir man lei av.

Men jeg tror Civ4 ville vart lenge, så jeg velger det.

Med onlinespilling kanskje BF2.

6963209[/snapback]

Bump :love:

Skrevet (endret)

Ja CivIV må være værdens mest utholdene spill... Man blir aldri helt lei av d.

Værtfall ikke etter warlords expansionen!

Endret av SweetPete
Skrevet

Ville ha tatt med meg Neverwinter Nights, siden muligheten for å lage dine egen campaign noe borti natta komplett er helt utrolige. Jeg kunne sittet og lagt egne quest-lines i evigheter bare for å temme rpg-spiren min.

Skrevet

Ville tatt med msn, så kunne jeg sagt ifra til noen hvor jeg var hen, så kunne de sendt meg materialer. Når jeg får de materialene, skal jeg bygge meg en båt, så drar jeg langt ut at jeg får en feilmelding. :p

Skrevet
Ville tatt med msn, så kunne jeg sagt ifra til noen hvor jeg var hen, så kunne de sendt meg materialer. Når jeg får de materialene, skal jeg bygge meg en båt, så drar jeg langt ut at jeg får en feilmelding. :p

6968116[/snapback]

:ermm: ... nye regler. Det er f.eks et kraftfelt rundt øya som gjør at du ikke kommer deg bort derfra, så du må være der i tjue år. Og Guden "Den Store og mektige ArticFare" sørger også for det, for hvis dere rømmer eller prøver dere på noen programmer utenom modledlasting, :devil:.

Skrevet

CS 1.6 hvis jeg hadde internett der. Har spillt det ganske mye, er ennå ikke lei. Eller går alltid lei i perioder, men begynner alltid å spille igjen.

Skrevet

Tror nesten jeg hadde tatt med meg Den Lengste Reisen.

Hadde jeg ikke lest en walktrough for det spillet for lenge siden, hadde jeg fortsatt ikke vært ferdig med det.

Skrevet (endret)
Hadde tatt med Trackmania Original

Skulle ha laget ny bane hver dag

Ville blitt noen baner i løpet av 20 år :D

6639402[/snapback]

7295 faktisk. =)

6987937[/snapback]

7285, =). Husk skuddår, 364 dager vært år ganger 20 pluss 5.

Endret av Articfare

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...