Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Skrevet
Kunne noen gjort denne om til avatar og fjerne det jeg har markert?

6639670[/snapback]

Sånn du mener?

6639769[/snapback]

Jepp:)

Ble bra den, takker:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ugh...jeg har tenkt å bytte avatar, men uansett hvor smått jeg gjør det i PS blir filen "for stor"...(og jeg har prøvd helt ned i 40 x 40 og en total på under 3...!)

Hva gjør jeg galt? (prøver å laste opp fra megselv)

Skrevet

Bruk File --> Save for web, og prøv deg fram med ulike komprimeringsgrader for JPG eller PNG. Du ser kva filstorleiken vil verte nede i venstre hjørne i vindauget. (For betre forklaring med bilete, sjå tutorial i fyrstepost.)

Skrevet
Ugh...jeg har tenkt å bytte avatar, men uansett hvor smått jeg gjør det i PS blir filen "for stor"...(og jeg har prøvd helt ned i 40 x 40 og en total på under 3...!)

Hva gjør jeg galt? (prøver å laste opp fra megselv)

6643227[/snapback]

Prøvd å senke bildekvaliteten. Om du trykker save for web elns skal det gå ann å stille markant på kvaliteten og dermed også bildestørrelsen. Men jeg har desverre ikke Photoshop innstallert for tiden.

Skrevet
Isj.. Hvorfor skal alle bytte avatar hele tiden? :no:

6643201[/snapback]

Fordi dette er en avatartråd...?

:p

Skrevet
Bruk File --> Save for web, og prøv deg fram med ulike komprimeringsgrader for JPG eller PNG. Du ser kva filstorleiken vil verte nede i venstre hjørne i vindauget. (For betre forklaring med bilete, sjå tutorial i fyrstepost.)

6643247[/snapback]

Jepp, det funka. men nå får jeg ikke lasta opp neste avatar (testa først med et annet bilde) ingen feilmelding, men nåværende avatar blir bare liggende.... hmmmm.

Skrevet
Fordi den ligg i cachen. Trykk Ctrl + F5 for å oppdatere sida utan hensyn til cachen. Den er lasta opp, du ser det berre ikkje.

6643792[/snapback]

Steike, så banalt var det faktisk! Sender deg en cyber-Newcastle Brown Ale jeg...!

Skrevet

6643201[/snapback]

6643743[/snapback]

Joda, men sånn generelt. Blir så vanskelig å holde oversikt over hvem som skriver hva uten å måtte se på nicket liksom.. Avatar er til for å gjennkjenne en bruker. :)

Skrevet

6643201[/snapback]

6643743[/snapback]

Joda, men sånn generelt. Blir så vanskelig å holde oversikt over hvem som skriver hva uten å måtte se på nicket liksom.. Avatar er til for å gjennkjenne en bruker. :)

6645116[/snapback]

folk bytter jo fordi de endten er missfornøyd med sin Avatar eller bare føler får noe nytt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...