Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hey

Lurte på om noen kunne edite min Avatar og legge inn Internatzionale logoen nede til venstre i hjørnet, bare toppen av logoen, slik den ikke tar for mye plass :)

Takk på forhånd

Logo

logo_inter.png

Endret av freadrik
Skrevet (endret)
Hey

Lurte på om noen kunne edite min Avatar og legge inn Internatzionale logoen nede til venstre i hjørnet, bare toppen av logoen, slik den ikke tar for mye plass :)

Takk på forhånd

Logo

post-36035-1264437941.png post-36035-1264438370.png

Kan noen væresåsnille å lage en avatar av denne, i så god som kvalitet som mulig, og i 100x100 + ramme ;)

Eventuelt et annet bilde av Titanic.

http://www.merchantnavyofficers.com/Cunard/titanic.jpg

post-36035-1264438234.png post-36035-1264438238.png post-36035-1264438242.png post-36035-1264438246.png

Endret av Hille
Skrevet
Kan nokon ta vekk nisselua på dette avataren min?

Jeg lagde jo nisselua, så hadde faktisk ps fila. Her har du origianalen! :)

@Ziuuung

Takker, håper ikke den er lik som han over nevnte. Men da er det isåfall bare å bytte igjen!

Skrevet (endret)

Noen som har lyst til å hjelpe meg med denne? Vil ha Sølve innramma, kanskje med mikrofonen om det er mulig, men det er ikke et krav. Han som blir intervjuet kan også være med=)

post-67399-1265044387_thumb.jpg

Endret av Nord-Skandinav
Skrevet

Nei originalbildet var henta fra et gammelt intervju, men likte den siste. Den bruker jeg=)

Kan vel ikke forvente så mye når det er tatt opp på båt for lenge lenge siden, samt at begge står på vannet.

Tusen takk.

Skrevet

Har en liten utfordring. Er noen såpass gode til å redigere/tegne, at de kunne fikset en Arsenal-drakt på denne karen?

beavis.jpeg

Finn gjerne et annet bilde, om det skulle gjøre saken lettere. I så fall heter han Beavis, og er fra tv-serien "Beavis And Butt-Head".

Skrevet (endret)
Har en liten utfordring. Er noen såpass gode til å redigere/tegne, at de kunne fikset en Arsenal-drakt på denne karen?

beavis.jpeg

Finn gjerne et annet bilde, om det skulle gjøre saken lettere. I så fall heter han Beavis, og er fra tv-serien "Beavis And Butt-Head".

Hvis ingen gidder, kan noen forklare meg kort hvordan jeg kan gjøre det selv? Bruker The Gimp, men er ikke særlig flink. Vet ikke helt hvordan jeg kan gjøre t-skjorten rød, f. eks.

Endret av GoreGalore
Skrevet (endret)

Fant ut av det, og lagde en i full fart. Kom gjerne med forslag til forbedring!

Edit: Hvordan forminsker jeg den opprinnelige avataren til 100x100, uten at kvaliteten blir suckage?

Endret av GoreGalore

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...