Gå til innhold

Avatartråden v2!Vil du bytte/få ny avatar?Post her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk for #1 inntil videre jeg. Det er sant som du sier, Newt at gitarer og band er for oppbrukt og uorginalt. Desutten er Carnivále (#1) en fantastisk serie!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ha enda en ny avatar. Den forrige jeg fikk var litt var mye av det gode. Denne gangen er det også opp til fantasien, men mer at det er et motiv og at du kun se hva det faktisk er.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Nypis, jeg vet ikke hva du liker, men hva med disse ?

Endret av Slettet+981287349
Skrevet

Hvis noen har lyst, kan de gjerne lage en slags logoavatar for meg? Forslag som blir brukt vil bli kreditert i signaturen min. Blir jeg riktig fornøyd vil jeg, i en måned, stille en linje i signaturen min fritt til disposisjon (innenfor forumets retningslinjer og rimelighetens grenser)til den som kommer med forslaget.

Jeg forbeholder meg retten til å bruke bildet i andre sammenhenger (f.eks. andre fora, blogg etc.), men ikke i kommersielt henseende uten evt. samtykke fra artisten.

Bildet må inneholde ordene This is David, gjerne som en slags insignia. Symmetri, layout og farger er valgfritt, men send gjerne en PM om du har spørsmål.

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Likte den nye bakgrunnen i avataren din Iskall ;)

Takk takk, men mer creds til n4w som hjalp meg ;)

Skrevet

Ja, hvis du bruker Free transform bør du holde inne Shift tasten på tastaturet mens du endrer størrelsen.

jmi.jpg

Les guiden i førstepost for å friske litt opp :)

Skrevet (endret)

Ok, har sett gjennom guiden(veldig fin BTW) og tror jeg har forstått litt mere nå.. :)

Ops, det ko plutselig 2 :S Men hva synes dere? Litt bedre :D?

post-165874-1252775618.gif

post-165874-1252775637.gif

Endret av GrevenLight

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...