Gå til innhold

Hvor mye får jeg for denne?


Anbefalte innlegg

Skal selge maskinen min og lurer på hvor mye jeg kan få for den.

 

Xp 1700+

512 MB DDR-Ram

Msi K7T266 Pro2-RU Hovedkort(raid, usb 2.0)

Cheifetec Full tower blå

Msi geforece 3ti200

HP 5550 Printer

Soundblaster live

Nettverkskort

Plextor 24x brenner

Pioner dvd slot in

17" skjerm

Tastatur og mus

80 GB HD Western Digital

Soundworks høytalere(2.1)

3 kabinetvifter

Windows2000 og office XP

 

Alt nytt i februar utenom skjerm og cdbrenner som er ca 1 år gammelt.

 

Håper på noen gode synspunkt på hvor mye jeg kan selge denne for...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-10-25 03:15, skrev psilocybe:

pøsj! har ikke så mye peil på skriveren, men hvor mange tusen utgjør den av de prisene dere oppgir?


det er xp1700 og det verste msi-kortet noensinne lansert. og gf3ti200 får man kastet etter seg på gaten nå til dags..


5k, max



 

Han spør da heller ikke om hvor mye pc-en er verdt. Han spør hvor mye han kan få en enkelt idi.. person til å betale. Ta deg en tur på qxl du :smile:

Lenke til kommentar

Bare for å gjøre en slutt på diskusjonen...VAr utrolig stor pågang på maskinen når jeg hadde den i avisen og jeg lot den gå i går for 12000 så til dere som sier 5k luer jeg litt på hva peiling dere har selv og hvor utrolig dårlige selgere dere er.

 

Når det gjelder hovedkortet så vil jeg si dette er meget bra. Vant masser av tester i pcworld og andre steder og ble også kåret til årets dataprodukt i pcworld for 2001. Så hva med å vite hva dere snakker om før en uttaler seg...Bare ett tips...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-25 14:05, skrev svortevik:

...så til dere som sier 5k luer jeg litt på hva peiling dere har selv og hvor utrolig dårlige selgere dere er.


Når det gjelder hovedkortet så vil jeg si dette er meget bra. Vant masser av tester i pcworld og andre steder og ble også kåret til årets dataprodukt i pcworld for 2001. Så hva med å vite hva dere snakker om før en uttaler seg...Bare ett tips...


 

De som sier 6000kr har peling, noe den idioten som ga ca 12000 for pc'en din ikke har. Vi er nå i slutten av 2002, det er en stund siden 2001...

Lenke til kommentar

 

De som sier 6000kr har peling, noe den idioten som ga ca 12000 for pc'en din ikke har. Vi er nå i slutten av 2002, det er en stund siden 2001...

 

Kan være enig i at 12000 var jeg heldig med, men at jeg ikke hadde fått mer enn 6000 for den er det dummeste jeg har hørt. Skulle klart å fått mer enn 6000 for den uten skjerm og printer. Er ikke alle som har like peiling på data som andre, så er derfor forsjellig hva folk vil gi for den.

 

Forhørte meg foresten andre steder også før jeg satte en minnimumspris på maskinen og da fleste sa ca 8-9000...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-25 16:09, skrev It's me:

Quote:


Den 2002-10-25 14:05, skrev svortevik:

...så til dere som sier 5k luer jeg litt på hva peiling dere har selv og hvor utrolig dårlige selgere dere er.


Når det gjelder hovedkortet så vil jeg si dette er meget bra. Vant masser av tester i pcworld og andre steder og ble også kåret til årets dataprodukt i pcworld for 2001. Så hva med å vite hva dere snakker om før en uttaler seg...Bare ett tips...


 

De som sier 6000kr har peling, noe den idioten som ga ca 12000 for pc'en din ikke har. Vi er nå i slutten av 2002, det er en stund siden 2001...

Vil du kjøpe av meg en tilsvarende maskin for 1200NOK?

 

...dummming

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...