Gå til innhold

Programmer til Nokia N80


Anbefalte innlegg

er ikke den smarteste når det kommer til mob OS, men kan du fortelle meg hvilket programmer som er java og hvilken som er symbian..?

6667560[/snapback]

 

Sjekk her..

og her ..

 

Kort fortalt: Serie 40 er et eget operativ system på noen Nokia telefoner, men er ikke det vi kaller for smarttelefon.

 

På serie 60 og 90 (som bruker symbian OS -> dermed smarttelefoner) kan man modifisere og installere 3 partsprogramvare laget for Symbian OS.

Disse har ofte filendelse .sis eller .sisx

 

Java er et prg språk som skal kunne kjøre på flere operativsysten (cross platform) dermed støtter de fleste mobiler i dag java spill osv.. Disse har filendelsen .jar

 

Det finnes flere tråder her som forklarer bedre og mer utfyllende.

6673109[/snapback]

 

har forresten revurdert kjøpet og gått over til N70, jeg bare måtte ha symbian =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er ikke den smarteste når det kommer til mob OS, men kan du fortelle meg hvilket programmer som er java og hvilken som er symbian..?

6667560[/snapback]

 

Sjekk her..

og her ..

 

Kort fortalt: Serie 40 er et eget operativ system på noen Nokia telefoner, men er ikke det vi kaller for smarttelefon.

 

På serie 60 og 90 (som bruker symbian OS -> dermed smarttelefoner) kan man modifisere og installere 3 partsprogramvare laget for Symbian OS.

Disse har ofte filendelse .sis eller .sisx

 

Java er et prg språk som skal kunne kjøre på flere operativsysten (cross platform) dermed støtter de fleste mobiler i dag java spill osv.. Disse har filendelsen .jar

 

Det finnes flere tråder her som forklarer bedre og mer utfyllende.

6673109[/snapback]

 

har forresten revurdert kjøpet og gått over til N70, jeg bare måtte ha symbian =)

6698541[/snapback]

 

Sikkert lurt, husk bare på at N70 ikke har v.3 av Symbian.. (Det betyr i praksis at du ikke har det nyeste, men har tilgang til flere programmer..

Lenke til kommentar

endelig fått min N70 idag, men fatter ikke hva som er galt. koblet den opp mot maskinen, alt funket visst greit. så etter en stund vil den ikke finne telefonen lenger.. virker som om at den ikke er koblet til, (har sjekket alt som er å sjekke av kabler og innstillinger i windws, kan det være noe med tlf?

 

fant svaret selv. (restarte telefonen hjalp)

Endret av SiRious
Lenke til kommentar
endelig fått min N70 idag, men fatter ikke hva som er galt. koblet den opp mot maskinen, alt funket visst greit. så etter en stund vil den ikke finne telefonen lenger.. virker som om at den ikke er koblet til, (har sjekket alt som er å sjekke av kabler og innstillinger i windws, kan det være noe med tlf?

 

fant svaret selv. (restarte telefonen hjalp)

6730336[/snapback]

Mener du N80??

Lenke til kommentar
endelig fått min N70 idag, men fatter ikke hva som er galt. koblet den opp mot maskinen, alt funket visst greit. så etter en stund vil den ikke finne telefonen lenger.. virker som om at den ikke er koblet til, (har sjekket alt som er å sjekke av kabler og innstillinger i windws, kan det være noe med tlf?

 

fant svaret selv. (restarte telefonen hjalp)

6730336[/snapback]

Mener du N80??

6731397[/snapback]

 

nei, beklager at jeg egntli posted det her.. har postet om at jeg skulle kjøpe meg N70 her, så håpte det var noen som hadde en forklaring, men regnet med at samme problemet kunne oppstå ved N80 så derfor skrev jeg bare hva svaret var også :)

Lenke til kommentar
Et program som heter SUPER© er gratis.

6700144[/snapback]

 

thanks, virkelig bra program! jeg anbefaler det til andre på det sterkeste!

6708324[/snapback]

 

Hei

 

Hvor fant du dette programmet? Direktelink takk

6771484[/snapback]

 

Herregud å slappe vi var i dag da. FØRSTE link på Google!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...