Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Valg av router til hjemmenettverk


Anbefalte innlegg

Skal flytte for meg selv nå om noen uker. Derfor trenger jeg en trådløs router for vi er 2 stk som skal bo sammen med hver vår pc. Det jeg er på utkikk etter er en stabil og god router i prissjiktet rundt 600 kr mva.

 

Men jeg er nødt til å ha muligheten til å koble en printer på routeren slik at alle som kobler seg på routeren kan bruke printeren. Noen som har noen forslag på router? Det jeg også lurer på er hvilken koblingsutganger som finnes for å koble printeren på routeren, usb, parallel, tp kabel?

 

Har du noen erfaringer på at du har en billig printer med tp utgang for oppkobling til router er jeg også villig til å høre:)

 

Mvh

nikern

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal flytte for meg selv nå om noen uker. Derfor trenger jeg en trådløs router for vi er 2 stk som skal bo sammen med hver vår pc. Det jeg er på utkikk etter er en stabil og god router i prissjiktet rundt 600 kr mva.

 

Men jeg er nødt til å ha muligheten til å koble en printer på routeren slik at alle som kobler seg på routeren kan bruke printeren. Noen som har noen forslag på router? Det jeg også lurer på er hvilken koblingsutganger som finnes for å koble printeren på routeren, usb, parallel, tp kabel?

 

Har du noen erfaringer på at du har en billig printer med tp utgang for oppkobling til router er jeg også villig til å høre:)

 

Mvh

nikern

6608060[/snapback]

 

Ikke forslag til router, men til printer. Denne har eg selv og kan absolutt anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...