Gå til innhold

Er dette den beste gaming laptopen til prisen?


CetOr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp aceren hvis du skal spille. Den har mye bedre skjermkort en siemensen, dessuten er siemens kjent for dårlig kvalitet.

 

x600 vil ikke kunne spille for eksempel oblivion rent på noe høy grafikk, men vil funke super til litt eldre spill som half life 2, counterstrike source. Men den vil også klare og dra alle nye spill, bare du setter ned grafikken, tror ikke du får bedre spille laptop til denne prisklassen.

Endret av Matmoms
Lenke til kommentar

Har nettopp kjøpt denne for å bruke til skole og spilling. Betalte 9990,- noe jeg mener er en veldig bra pris for det jeg får. Kommer i posten i ettermiddag eller i morgen.

 

X1600 burde klare å dra de fleste nye spill på høy grafikk.

Endret av lunic
Lenke til kommentar
Til gaming? Umulig.. Det skjermkortet er ikke spesielt bra.. Har det på laptopen min nå..

6605476[/snapback]

X600 er vel litt bedre en X200

men begge kortene er ikke noe særlig bra til spill.

6605483[/snapback]

 

x600 er mye bedre enn x200 klarer så og si ingen spill med høye krav, mens x600 klarer faktisk litt spill..

 

 

En skikkelig Gaming bærbar koster Minst dobbelt så mye tenker jeg, men ja, det er nok blant i spill til den prisen.

 

Ett alternativ kan være denne: http://www.psdata.no/ps.asp?it=121537&mlevel=180802

Den koster 500kr. mer, men skjermkortet er faktisk blant de bedre som er i bærbare, en god del bedre enn x600 ihvertfall.

6606933[/snapback]

 

Den der så veldig bra ut.. Jeg vet iaf at det skjermkortet yter veldig bra..! Tusen takk=) Skal vurdere den der

Lenke til kommentar
var den fra psdata jeg drev og leta etter, er en fin maskin med bra ytelse. men vil nok merke at det er litt lite ram i den, men dat kan du ta senere, eller gå for modellen over som har 1 gb ram og dobbelt så stor harddisk

 

link her

6607049[/snapback]

 

Det er den samme som den over=) Ja, tenkte på at ram er bare og oppgradere senere

Lenke til kommentar

Mange bærbare selges med altfor lite ram, f. eks. dobbeltkjerne og 1gb minne, også koster oppgradering skjorta. Mye bedre å oppgradere selv. Tundra PCen er glimrande , den har grei ytelse gjevnt over, og ett konge skjermkort, i forhold til pris. Byggekvalitet er visst ikke altfor ille heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...