Gå til innhold

Hvilket lag heier du på i Tippeligaen?

ZenCo

Hvilket tippeligalag holder du med?  

215 stemmer

1. 1. Hvilket tippeligalag holder du med?

• Brann
      38
    • Rosenborg
      49
    • Stabæk
      3
    • Lillestrøm
      11
    • Odd Grenland
      11
    • Sandefjord
      2
    • Vålerenga
      31
    • Ham-Kam
      5
    • Start
      12
    • Lyn
      5
    • Viking
      18
    • Molde
      5
    • Fredrikstad
      8
    • Tromsø
      17

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg bor midt mellom Lillestrøm og Oslo, bør jeg nesten holde med Lillestrøm eller Vålerenga, men fra 4-årsalderen, ble jeg tatt med på fotballkamper på Lerkendal av en onkel derfra. Så Rosenborg har i grunn vært laget siden den gang.

Skrevet (endret)

Det er Brann som er laget mitt, men jeg har svært dårlig samvittighet fordi jeg ikke er på staddaen mer enn 3-4 ganger i sesongen. Kan vel neppe kalle meg superfan :roll:

Endret av JacEr
Skrevet

Samme her, er veldig sjelden jeg tar turen opp...

Men skal bli flinkere når jeg kommer tilbake fra Oslo etter sommerjobben min her. Skal heie laget frem til seriegull :D

Skrevet

Heia Brann! Jeg har heit på dem i både gode og dårlige tider. Så Brann er laget i mitt hjerte.

(Også heier jeg på Hønefoss av en uforklarlig grunn som jeg ikke kjenner til :blush:, dette har jeg gjort i en stund nå).

Skrevet
Siden jeg bor midt mellom Lillestrøm og Oslo, bør jeg nesten holde med Lillestrøm eller Vålerenga, men fra 4-årsalderen, ble jeg tatt med på fotballkamper på Lerkendal av en onkel derfra. Så Rosenborg har i grunn vært laget siden den gang.

6599918[/snapback]

Nesten det samme hos meg. Kommer fra jessheim og det første laget jeg kom i kontakt med var RBK grunnet at jeg har mye slekt i tr. heim. Deriblant LarsP ( fetter ).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...