Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

3,4 i snitt nok til å komme inn på media og komi..


Anbefalte innlegg

Jeg kom inn på Melsoms Videregående MK-linje og jeg avsluttet i 10. klasse med 4.13 i snitt. Nå ble det dog lagt med en attest fra NRK på at jeg var en uke der og jobbet og fulgte med hvordan de arbeidet, men jeg vet ikke om dette er noe de i det hele tatt tar med i vurderingene.

Så det at noen mener det er 4.25 på Melsom i år kan jeg ikke forstå, men kanskje jeg er en av de heldige da :)

 

Noen som går på Melsom sin MK-linje her?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg er 14 år, og begynner i 9.klasse nå..

Har igrunn tenkt mye i det siste på å gjøre det bra når skolen begyner igjen om 19dager...

 

Har utrolig lyst til å søke om å komme inn på Media og komikasjon i Larvik når jeg går ut i 10.klasse..!

 

Jeg hadde 3,6 i snitt når jeg gikk ut av 8.klasse nå..

 

Trur noen av dere at jeg vil kunne ha noen sjangst til å komme inn der, med dette snittet mitt?, eller må jeg gjøre noe mer med det? :dontgetit: ..

 

Håper at dere vil svare med begrunnet svar.. Takk

-ViVaLaMorTen

6599109[/snapback]

Et snitt på 3,6 bør gjøres noe med uansett.

Lenke til kommentar

Jeg går Medier og Kommunikasjon i Horten, og er veldig fornøyd. Man måtte ha snitt på over 4,3 for å komme inn (det er ganske mange plasser i førsteklasse). Det er litt høyere andreåret tror jeg, da det er færre plasser og elever fra de to andre skolene med MK-linje gjerne velger å søke på Horten VGS til andre- eller tredjeklasse..

Lenke til kommentar

Jeg går MK på Bodin VGS i Bodø.

 

Da jeg gikk ut av ungdomsskolen hadde jeg 4,96 i snitt og glei inn med det laveste snittet i klassen. Følte meg rett og slett dritheldig.

 

Andreåret fikk vi vite at det var 6 flere søkere enn plasser med andre ord. Alle jobbet som faen, leeche litt på dem gav meg 5,2 i snitt. Jaja, det var faen meg ikke nødvendig engang! Folk som kom inn med 4,1 i snitt og...

 

Så det varierer nok veeeeldig på hvor man er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...