Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pcen vil ikke starte


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg satt akkuratt sammen min nye pc. Men, når jeg slår den på kommer det bare en svart skjerm. Det står på en melding at skjermen ikke får kontakt med pcen. Har dobbeltsjekket de meste og alt ser ut til å være koblet riktig.

 

MIST 500W

AMD am2 2x 4600+

Gigabyte M57SLI-S4 nForce570

OCZ ddr2 2g

PoV geforce 7900GT

seagate 250g

 

Noen som har noen tips om hva jeg burde se etter eller tror de vet hva som er feil så si ifra.

 

Påforhåndtakk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Hvilken strømforsyning bruker du? Har du sjekket at du har koblet til nok strømkabler?

 

Muligens at det trengs ny BIOS for å støtte minnet. Har du mulighet til å prøve annet minne så gjør det.

 

Hilsen,

efikkan.

6598517[/snapback]

 

 

Det er forresten 2x1gig OCZ..

 

men, nå tok jeg ut den ene brikken. og da fungerte det.. Må jeg oppdatere BIOS for å kunne bruke 2 brikker?

Lenke til kommentar
Hei!

 

Hvilken strømforsyning bruker du? Har du sjekket at du har koblet til nok strømkabler?

 

Muligens at det trengs ny BIOS for å støtte minnet. Har du mulighet til å prøve annet minne så gjør det.

 

Hilsen,

efikkan.

6598517[/snapback]

 

 

Det er forresten 2x1gig OCZ..

 

men, nå tok jeg ut den ene brikken. og da fungerte det.. Må jeg oppdatere BIOS for å kunne bruke 2 brikker?

6598566[/snapback]

Det er mulig ja. Kanskje du bør ta kontakt med support hos butikken for å høre om de har noen råd, men jeg ville prøvd ny BIOS.

 

Hilsen,

efikkan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...