veloci Skrevet 11. desember 2001 Skrevet 11. desember 2001 Jeg er også en beta-tester av IGI2, men hva skjer liksom? Har bare fått en mail der det står jeg er blitt beta-tester.
the_ruthless Skrevet 11. desember 2001 Skrevet 11. desember 2001 Hvordan blir man beta-tester for IGI2?
TST Skrevet 11. desember 2001 Skrevet 11. desember 2001 Det skjer ikke noe mer før ut på nyåret, da får alle som nå er valgt ut til å teste beskjed om hva som skal skje videre. Tror ikke vi kan regne med noe action før mot februar/mars faktisk. Men gleder meg i hvert fall.
Pretender Skrevet 11. desember 2001 Skrevet 11. desember 2001 Som det står i mailen så begynner beta testingen ikke før i mars engang så det er en stund og vente. Jeg er nemlig beta tester for det spillet jeg også og må si at det skal bli spennende å se hvordan det blir. Egentlig så vil vel betaversjonen bli å finne mange steder på nettet dersom det er mulig å legge den ut til bruk for andre også (ikke lovlig altså), men det er det vel... Det er nok dessverre for seint å bli beta tester nå, det stengte de 30 nov. [ Denne Melding var redigert av: Pretender på 2001-12-11 18:07 ]
TST Skrevet 11. desember 2001 Skrevet 11. desember 2001 I mellomtiden kan dere jo lese vårt intervju med Innerloop angående dette spillet. http://www.gamer.no/intervjuer/project_igi_2/
nekroz Skrevet 12. desember 2001 Skrevet 12. desember 2001 Kongebra Tor-Steinar! :smile: Prater med Decoy nå... sier han skal prøve å få det klart til lørdag :smile: Er visst opptatt med flere tentamen og sånt. Veit ikke om jeg skulle brukt forumet til dette, men det er vel ikke så farlig? :wink:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå