Gå til innhold

Stedet hvor oppringte numre blir logget?


Riggs

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Finnes det steder hvor oppringte anrop, mottatte anrop, ubesvarte anrop o.l blir logget? Regner med at det gjør det. Spørsmålet er vel egentlig hvor jeg kan finne ut av slikt. Jeg skulle gjerne ha sjekket hva min mobil har mottatt av opprigninger o.l den siste uken. Anropsloggen min er helt ødelagt så jeg får ikke logget det på selve mobilen. Noen som vet om steder jeg kan ringe for å finne ut av dette? Eventuelt steder på nettet? Jeg bruker i allefall Telenor og ville synes det var rart hvis det ikke er noe sted jeg kan henvende meg. På forhånd mange takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, altså, jeg vet ikke. Det er bare det at alle numre jeg ringer eller som ringer til meg ikke blir lagret. Og er noen numre jeg må ha tak i. Du tror det vil fungere å ringe Telenor og forklare saken? Hvilket nummer skal jeg eventuelt ringe?

Lenke til kommentar
Nei, altså, jeg vet ikke. Det er bare det at alle numre jeg ringer eller som ringer til meg ikke blir lagret. Og er noen numre jeg må ha tak i. Du tror det vil fungere å ringe Telenor og forklare saken? Hvilket nummer skal jeg eventuelt ringe?

6596703[/snapback]

 

09000 tror jeg er Telenor nummer...

 

Men se litt rundt på mobilen om det ikke er en innstilling som er blirr føkka med...at det ikke lagrer anrop...hvilken mobil har du?

Lenke til kommentar
Har k700i. Hatt en hel del problemer med den og den har vært inne på service to ganger allerede. Kjenne til alle den telefonens funksjoner, men er godt mulig det er en instilling som er litt merkelig ja.

6597031[/snapback]

Er det ikke til og trykke på anrop knappen så kommer alt frem?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...