GtReBra Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Bare forde noe er størst betyr ikke at det er best....
StorPeder Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 Bare forde noe er størst betyr ikke at det er best.... 6592361[/snapback] Det var ikke det jeg mente. Bare at du foreslo at folk forlater WoW. Men WoW vokser enda
GtReBra Skrevet 31. juli 2006 Skrevet 31. juli 2006 (endret) Sa ikke at "folk" dro fra WoW enda, men er en del utbytting av spiller. Det jeg mente var at kvaliteten ikke er på topp når det Må komme noe nytt hele tiden. Derfor kvantitet, men det er jo selvsagt min menning ikke en fakta. Mens i mange andre mmorpg's spiller folk i mange år. Noe jeg ser som veldig litte sansynelig i ett spill som WoW, er for enkelt, for litte å gjøre for en casual player. Alt er en grind. Er så klart grinding i andre spill å, men på andre måtter. Det som gjør at WoW er størst ikke at det er best men: Lett å komme igang, stort firma bak, bra reklame etc ... Ta flames i Pm's er Off topic nok i denne tråden nå. Endret 31. juli 2006 av GtReBra
StorPeder Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 Ok. Da er jeg med Var ikke meningen at jeg skulle syntes flamende Beklager!
ØysteinT Skrevet 1. august 2006 Skrevet 1. august 2006 WoW er forstatt det største mmorpg- spillet? Eller? Skulle tro folk ble i spillet da... 6592039[/snapback] WoW har rundt 52% av hele MMO-markedet. Rundt 6-7 millioner spiller WoW av en global MMO-befolkning på rundt 13-14 millioner (ifølge http://www.mmogchart.com/ ).
Simma89 Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 jeg er ikke sikker på om jeg skjønte dette helt.. Kommer det til å bli sånn at alle begynner på lvl 1 igjen? og må levle denne opp til 70? Hva gjør man da med den gamle fyren sin? som man har slitt med å få tak i utstyr til osv.. Hvis dette er tilfellet tror jeg det nok kommer til å bli en del missfornøyde folk :S
Jørgen Sørheim Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Du har ikke skjønt det. Folk som er lvl60, må levle opp fra 60-70. Folk som begynner på nytt, må gå fra 1-70.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå