NikkoDee Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Hei! eg har vert borti BF før men de er ej stond sia no! Eg spilte masse bf 1942 og litt bf 2. Fikk prøve bf 2 med en kompis å spilte online å må si at de var kjempe gøy. har nå sett litt på de kommende Battlefield 2142 som såg ganske arti ut. Der har de kommet et nytt gameplay der du skal ødelegge motstanderens enorme romskip som svever i lufta, der må du ødelegge den innen fra eller utenfra å må si at de kan bli ganske arti å vere i en squad der! Spille kommer ikke før oktober, men jeg har faktisk lyst å kjøpe de.. da må jeg bare spørre: tror dere ditte spille vill bli like bra som de andre spillene?? eller at dete blir ikke noe mye bedre! takk for alle svar MVH NikkoDee
Hotel Papa Skrevet 30. juli 2006 Skrevet 30. juli 2006 Nei, ivertfall ikke sånn som EA oppfører seg nå, med å publiserer den ene bugg fyldte patchen etter den andre... Imo så syns jeg det er alt for tidlig å komme med et nytt spill i bf serien et år og noen måneder etter Bf2.. Så gjenstår det bare å se om EA har fått gjort en bra nok jobb, noe jeg tviler på at de får gjort.. ser jo bare hvor mye de sliter med å holde bf2 buggfritt nå
Mow Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Personlig elsker jeg BF fortsatt, men patchene er godt ubrukelige.. Du kan jo vente på f.eks Quake Wars, som visstnok skal komme i løpet av høsten (www.enemyterritory.com)
.tomf Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg er svært skeptisk til BF:2142, derfor har jeg nettopp kjøpt meg BF2. Men, hva er vitsen med et nytt Battlefield spill så tidlig? Hva er vitsen med å melke så mye? Etter det jeg har fått med meg så er jo BF2 fremdeles bug'ete.
Suburbian Hero Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Spillet er litt "dårlig"nå, man vet hvordan EA er. Ellers et bra spill etter min mening.
Ulf Isaksen Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Vel. kjøp deg bf2 og kos deg. kommer til å irritere deg mer over siktesystemet som gjør at uansett hvor godt du sikter er det bare noen få skudd som av og til treffer enn noen få bugs. er ikke selv plaga av at bugs ødelegger spillet
FPShooter Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 BF 2142 kommer neppe før november, pcspill blir alltid utsatt. Alle tidligere BF utgivelser har hatt mye barnesykdommer. Spesielt serverustabilitet/kræsj som ødelegger mye av spillopplevelsen. ET:QW kommer ikke før i 2007 engang. Det finnes ingen utgivelsesdato på det foreløpig. BF2 har noen bugs, men betydningen av de er vannvittig overdrevet på spillforumer. Kommer snart en ny patch som virker lovende + et nytt kart. Spillet er dessuten veldig billig mange steder nå. Det aller viktigste er alle gode mods som kommer snart. Der har vi masse variert og morro spilling å se fram til. Konklusjon: BF2 vil garantert gi det mest morro for pengene i år.
.tomf Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Jeg kommer hvertfall til å spille BF2 til jeg nesten blir "tvunget" over til BF:2142 pga lite folk på BF2. Det kommer sannsynligvis til å ta lang tid. Hvis jeg ikke prøver BF:2142 til en kompis før den tid og kanskje synes det er et bra spill. Noe jeg er skeptisk til med tanke på hvor flinke EA er til å dra gode spillserier ned i gjørma.
iDude Skrevet 2. august 2006 Skrevet 2. august 2006 Point of Existence 2, Project Reality og Forgotten Hope 2 er alle gode grunner til å fortsette/starte med bf2
sixx Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 BF2 er vel det eneste spillet jeg ikke har gått lei av... Oblivion, warcraft osv blir man bare lei av i mitt syn... Så jeg blir tydeligvis ikke lei av BF2 etter å ha spillt så mye.,.. Men det er en god del irriterende feil i BF2 som EA burde fikset! Men de gode sidene trekker opp helheten uansett. Kjøre fly, båt, helikopter, sniper, assault, medic osv. veldig variert i motsetning til cs feks der det kun er infanteri som suller rundt.
MrLee Skrevet 5. august 2006 Skrevet 5. august 2006 Jeg kommer hvertfall til å spille BF2 til jeg nesten blir "tvunget" over til BF:2142 pga lite folk på BF2. Det kommer sannsynligvis til å ta lang tid. Spørs om det i det heletatt skjer. "Sci-fi" er en sjanger inne FPS som byr mange imot (meg inkludert) og ettersom 2142 er basert på samme motor som BF2 (om jeg ikke har blitt misinformert), så er det ikke så store grafiske incentiver til å bytte heller. Litt tweaket grafikk må man da regne med, men ikke de helt store endringene. Jeg tipper at ganske så mange av de litt mer jordnære (pardon the pun) spillerene som ble trukket til 1942 og "2" kommer til å fortsette med BF2. Men det er bare mine spekulasjoner :=)
.tomf Skrevet 6. august 2006 Skrevet 6. august 2006 Enig, sci-fi er noe som jeg helt ikke liker når det gjelder slike FPS krigsspill. Må ha litt "ekte" krutt. Hehe. Men skal som sagt teste det, hvis noen av kompisene mine skaffer seg det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå