Gå til innhold

Kan Horde spillere få Nightsaber(Mount)?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tigeren på bildet er ikke nightsaber, altså night elves  mount. Det er en mount som dropper, altså kan alle få den.

6584246[/snapback]

Jepp, det er en tiger, men den tilsvarer epic Night Elf mount på alle måter bortsett fra at det står "Tiger" i navnet i stedet for "Nightsaber" (og fargene da). Som nevnt tidligere dropper den i ZG. Det dropper også en raptor fra en av bossene.

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Går ann å få rep med noen folk i winterspring, kan kjøpe frostsabers da (100%speed) uten alt det crapet som NE mounten har på seg... Kan hende dette bare er alliance da =/

6584653[/snapback]

 

Noen som vet om denne mounten kun er tilgjengelig for alliance?

6585845[/snapback]

Da jeg spilte var det en på serveren min som hadde den, og han sa at man måtte ha tiger-riding skill (?).. Dermed er den bare for alliance.

Lenke til kommentar
Går ann å få rep med noen folk i winterspring, kan kjøpe frostsabers da (100%speed) uten alt det crapet som NE mounten har på seg... Kan hende dette bare er alliance da =/

6584653[/snapback]

 

Noen som vet om denne mounten kun er tilgjengelig for alliance?

6585845[/snapback]

Da jeg spilte var det en på serveren min som hadde den, og han sa at man måtte ha tiger-riding skill (?).. Dermed er den bare for alliance.

6585965[/snapback]

Du ser vel at det er en undead som sitter på den mounten?
Lenke til kommentar
Går ann å få rep med noen folk i winterspring, kan kjøpe frostsabers da (100%speed) uten alt det crapet som NE mounten har på seg... Kan hende dette bare er alliance da =/

6584653[/snapback]

 

Noen som vet om denne mounten kun er tilgjengelig for alliance?

6585845[/snapback]

Da jeg spilte var det en på serveren min som hadde den, og han sa at man måtte ha tiger-riding skill (?).. Dermed er den bare for alliance.

6585965[/snapback]

Du ser vel at det er en undead som sitter på den mounten?

6586034[/snapback]

Som skrevet tildligere er det der mounten som dropper i ZG, og IKKE den man kan få tak i fra Winterspring ved å grinde rep. :roll:

Lenke til kommentar
Alle kan få den.

6585944[/snapback]

Bare alliance.

6585957[/snapback]

 

Feil. Er en på servern min som har den.

6586461[/snapback]

Les postene. Jeg vet at alle kan få ZG mounten, men det jeg svarte på var angående Winterspring frostsaberen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...