Gå til innhold

SE w810i eksploderte..


Anbefalte innlegg

Jeg la den fra meg på kjøkkenbenken for å prøve å pirke opp dekselet, og da smalt det, sier Denisha Agnethe Amdahl til VG Nett.
Da jeg leste dette tenkte jeg: Hva brukte hun til å pirke med? Tok hun den første og beste kniven hun fant på kjøkkenbenken og klarte å kortslutte batteriet....??

 

Håper jeg at SE finner årsaken, offentliggjør resultatet og hvis mulig hindrer at det skjer igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Regner ikke med dette er nødvendig egentlig, men hvis jeg sku finne på å klage på batteriet eller noe hos elkjøp, så kunne jeg like gjerne gjøre som dem sa.

 

Laderen slutter å gi strøm til batteriet når den er fulladet, så å lade den i 24 timer er nok ikke nødvendig.

6597945[/snapback]

 

 

Som sagt... Fulgte bare råd så de iallefall ikke skal ha DET å pirke på om jeg sku klage på noe... ;)

Lenke til kommentar
Jeg la den fra meg på kjøkkenbenken for å prøve å pirke opp dekselet, og da smalt det, sier Denisha Agnethe Amdahl til VG Nett.
Da jeg leste dette tenkte jeg: Hva brukte hun til å pirke med? Tok hun den første og beste kniven hun fant på kjøkkenbenken og klarte å kortslutte batteriet....??

 

Håper jeg at SE finner årsaken, offentliggjør resultatet og hvis mulig hindrer at det skjer igjen.

6598396[/snapback]

Kanskje hun pirket med en lighter? :p

Men seriøst, skal ikke se bort ifra at de prøvde på dette for å komme i media...

Høres litt idiot ut ja kanskje, men har sett mange slike tilfeller skal jeg si dere!

Lenke til kommentar

For at ein mobiltelefon skal eksplodere skal det meir til enn kva "mannen i gata" vil klare. Eg trur, uten tvil, at du kan prøve kva du vil av kortslutting av batteri, ladekontaktar etc. uten å få nokon eksplosjon. Med mindre du veit veldig godt kva du driv med, då :)

 

Om SIM-kortet stod i eller ikkje har null å bety. Truleg har eigar av telefonen berre satt i ladar slik som vanlige folk gjer, og fått erfare ein grov produksjonsfeil frå SE si side. Leit at slikt skjer sjølvsagt, men eg trur at SE vil godkjenne erstatning av det heile om dei får sett på telefonen sjølv.

Lenke til kommentar
Kan det ha noe med at den ble ladet uten sim-kortet i telefonen?

Usannsynlig, men likevel. Synes det er merkelig å lade telefonen uten sim-kortet i.

Man burde vel ikke sitte den rett i laderen uten å i det hele tatt teste om den går på. De fleste mobiler man kjøper har litt batteri igjen. Merkelig oppførsel fra de som brukte telefonen, i mine øyne.

:hmm:

 

Er det merkelig at hun ikke tok sim-kortet i telefonen med en gang hun fikk den?.. Når jeg kjøper ny mobil, så lader jeg telefonen opp før jeg tar sim-kortet ut av min ANDRE telefon, og sitter den i den nye telefonen.. Det er nok ikke uvanlig å lade mobilen før man bruker den..

Lenke til kommentar

På bildet ser det nå mer ut som de er mer glad for å komme i (nett)avisen enn lei seg for at mobilen "eksploderte".

 

Ja riktig.. Ja, de burde være på gråten hele gjengen. Helt alvorlig, det var en mobil som eksploderte. Ikke huset.

 

Bestilte forøvrig denne telefonen på onsdag og får den forhåpentligvis på mandag. Vet jeg skal teste å ta den på MED sim-kort i FØR jeg lader.

6579937[/snapback]

 

Ja du vet.. Telefonen lar vær å sprenge hvis den kjenner at det er et sim-kort inne den.. Det var nok ikke mobilen som bestemte seg for å ta selvmord. Det er nok batteriet.

Lenke til kommentar
Ja du vet.. Telefonen lar vær å sprenge hvis den kjenner at det er et sim-kort inne den.. Det var nok ikke mobilen som bestemte seg for å ta selvmord. Det er nok batteriet.

 

Jeg sa ikke at det var rett. Jeg vet lite om slike ting. Men man vet aldri.

 

Selv tar jeg alltid å setter sim-kort i telefonen og prøver den ut. Som oftest er det litt igjen på batteriet.

Lenke til kommentar
Ja du vet.. Telefonen lar vær å sprenge hvis den kjenner at det er et sim-kort inne den.. Det var nok ikke mobilen som bestemte seg for å ta selvmord. Det er nok batteriet.

 

Jeg sa ikke at det var rett. Jeg vet lite om slike ting. Men man vet aldri.

 

Selv tar jeg alltid å setter sim-kort i telefonen og prøver den ut. Som oftest er det litt igjen på batteriet.

6602201[/snapback]

 

Ja, men det skal du få lov til:) Og ja, jeg vet at det er alltid litt batteri på mobilen når du kjøper den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...