Gå til innhold

Norway Cup 06 Tråden!


fox

Anbefalte innlegg

Synes det hadde vært greit med en slik tråd, så kan vi snakke litt om jenter og fotball :w00t: kanskje lage en oversikt over forumbrukere som kan sees på "sletta"

Håper at jeg skal spille mot en eller annen forumbruker :p

 

PS! må bare skryte litt at jeg skal bo i Radisson SAS oslo hotell plaza under norway cup-uka :dribble:

Endret av fox88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må bare skryte av at vi ikke slapp inn mål med meg på banen i fjor. (mens ballen var i spill. altså, bare på straffer/frispark etc.)

 

:p

 

Jeg kan kanskje sees på sletta, om jeg får somlet meg inn til oslo.

 

edit: dere som skal spille, legg ut når kampene deres går.. Så kanskje jeg kikker innom :p

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
off, norway cup ja. va med i 2003. alle 3 åpningskampene tapte vi. og målforskjell 0.19 (Vi skulle sparket treneren, han la opp så ræv dårlig taktikk at det var helt bak mål)

6576183[/snapback]

 

 

hahahahaha, hvorfor spillte dere sånn hvis dere skjønnte det var dårlig ?

6576202[/snapback]

fordi treneren var en tyran.

 

Eg blei kastet ut av laget og ned til 2.- laget fordi eg klagde på strategien hans i en serie kamp. :ermm:

 

tok meg 1 mnd å jobbe meg opp igjen til hovedlaget (1. laget)

 

psyklisk ustabill mann.

Endret av vegis
Lenke til kommentar
off, norway cup ja. va med i 2003. alle 3 åpningskampene tapte vi. og målforskjell 0.19 (Vi skulle sparket treneren, han la opp så ræv dårlig taktikk at det var helt bak mål)

6576183[/snapback]

 

 

vi hadde det værre.. vi hadde 21-1 i målforskjell.. eneste målet var på frispark. :blush:

 

 

men til ggjengjeld spilte jeg med de som var et år eldre :w00t:

Lenke til kommentar
off, norway cup ja. va med i 2003. alle 3 åpningskampene tapte vi. og målforskjell 0.19 (Vi skulle sparket treneren, han la opp så ræv dårlig taktikk at det var helt bak mål)

6576183[/snapback]

 

 

vi hadde det værre.. vi hadde 21-1 i målforskjell.. eneste målet var på frispark. :blush:

 

 

men til ggjengjeld spilte jeg med de som var et år eldre :w00t:

6583239[/snapback]

Kapteinen vår greide å bomme på straffe også. :tease:

Lenke til kommentar
off, norway cup ja. va med i 2003. alle 3 åpningskampene tapte vi. og målforskjell 0.19 (Vi skulle sparket treneren, han la opp så ræv dårlig taktikk at det var helt bak mål)

6576183[/snapback]

 

 

vi hadde det værre.. vi hadde 21-1 i målforskjell.. eneste målet var på frispark. :blush:

 

 

men til ggjengjeld spilte jeg med de som var et år eldre :w00t:

6583239[/snapback]

Kapteinen vår greide å bomme på straffe også. :tease:

6583332[/snapback]

 

straffer er mareritt.. bomma på straffekonk i danmark, men når jeg spiller med alle vennene mine på banen.. så bommer jeg aldri..

litt offtopic men tilbake til topic.....

en ting som er greit å trøste seg med på norway cup deltagelsen vår, er at keeperen vår egentlig var midtstopper :thumbup:

Endret av MistaShooterBoi
Lenke til kommentar
Jeg husker Norway Cup.. Elendige baner.. faktisk det verste eg har opplevd.. den beste banen vi spile på var kunstgressbane med altfor mye salt/grus/eller ka no som lå oppå der..

6588343[/snapback]

 

Er en grunn til at mange norske lag velger Dana Cup. Der spilles alle kamper på gress. Har vært på Norway Cup en gang, og det var ikke så ille egentlig.

Lenke til kommentar
Jeg husker Norway Cup.. Elendige baner.. faktisk det verste eg har opplevd.. den beste banen vi spile på var kunstgressbane med altfor mye salt/grus/eller ka no som lå oppå der..

6588343[/snapback]

 

husker en bane jeg spilte på.. jeg løp bortover med ballen.. så plutselig tråkker jeg i et hul, mens ballen spretter i noen gresstuster.. jeg tryner og mister ballen..

 

det er sånne øyeblikk jeg vurderer å ta av meg skoa og gå av banen

Lenke til kommentar

G-16 klassen ble nok eid av bondelandsbyen Kvinesdal med under 5000 innbyggere. :w00t:

God kamerat var med :w00t:

 

Var med selv i Norway Cup for et par år siden, men da i Kvinesdal-laget som er ett år eldre enn dette års vinnere. Vi nådde ikke helt opp da, nei, men i det minste vant vi serien. ;)

 

Har slutta på fotball nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...