Gå til innhold

Firefox 1.5.0.5 sluppet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, dette er nyheter fra i går. Alle maskiner oppdatert!

Ser på det som en komplett umulighet at såpass omfattende programmer som en nettleser skal være 100% ren for feil.

Dog, man kan velge mindre problematiske nettlesere enn explorer. Opera og firefox har vist seg å være mindre problematiske.

Selvfølgelig er dette også grunnet mindre utstrakt bruk, og dermed mindre interesse for å kødde med disse nettleserne. Først og fremst synes jeg Firefox er bedre, uten at jeg kan sette fingeren på noe spesielt som gjør den bedre ;)

DrE

Skrevet
Ja, dette er nyheter fra i går. Alle maskiner oppdatert!

Samme her, ikke minst takket være den fullautomatiske oppdateringsfunksjonen som ble innført i Firefox 1.5 :)

Man trenger i hvertfall ikke støvle PCen på nytt for å få oppdatert.

Skrevet

Ja ja... Holder meg til Internet Explorer 7 jeg... :)

Det danske sikkerhetsselskapet Secunia karakteriserer sårbarhetene som meget kritiske

Hva? Er jo umulig at det er kritiske sikkerhetshull i FireFox.... :ohmy: Er jo bare Microsoft som har det.... :roll:

Skrevet
Det er bra at Firefox ordner det selv. Uansett så er jeg nok en gang skuffet over det enorme minneforbruket.

6576334[/snapback]

Jeg og, jobben har bannlyst FF, opera går fint, men jeg foretrekker FF

Skrevet
Det er bra at Firefox ordner det selv. Uansett så er jeg nok en gang skuffet over det enorme minneforbruket.

6576334[/snapback]

Jeg og, jobben har bannlyst FF, opera går fint, men jeg foretrekker FF

6576345[/snapback]

Det ender nok med at jeg laster ned kildekoden og fjerner denne "minnelekasjen". Jeg har prøvd mye rart for å slå den av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...