Gå til innhold

Jobber dere i Hardware.no gratis?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De aller fleste jobber på frivillig basis, men vi har noen faste ansatte som får litt lønn (når vi har penger til det da : ).

 

Typisk får de som jobber fulltid lønn (Martin, Håvard, Jan Aril og meg). Noe må vi også leve av... Tror dog at alle kunne fått seg langt bedre betale jobber uten store vansker, men vi jobber med hardware.no fordi det er gøy.

Lenke til kommentar

Hum... Det må da være mulig å tjene penger på en slik side?? Det er tross alt en del personer som er innom siden. Kanskje bare 1 reklame på forumsiden ved siden av PCutstyr... som gir penger hver gang noen ser den. Det blir mye penger det!

 

Jeg klikker ihvertfall på reklamen på førstesiden en gang i blant, så jeg "betaler" for meg :grin:

Lenke til kommentar

Det kan kansje høres litt merkeli ut men det finnes noen av oss som rett og slett liker å jobbe med data og internett, og når vi blander det til et data-nettsted blir det meget bra :smile:

 

Hvis vi appåtil skal få betalt for å jobbe med "en hobby" så hadde jeg sett på det som en bonus...en fin bonus.

Lenke til kommentar

Quote:


Xvani skrev (2002-10-19 15:51):

Hum... Det må da være mulig å tjene penger på en slik side?? Det er tross alt en del personer som er innom siden. Kanskje bare 1 reklame på forumsiden ved siden av PCutstyr... som gir penger hver gang noen ser den. Det blir mye penger det!


Jeg klikker ihvertfall på reklamen på førstesiden en gang i blant, så jeg "betaler" for meg
:grin:


 

Klart det er mulig å tjene penger på en slik side, men inntektene er ikke så store som enkelte muligens skulle tro. Alle kan jo sjekke likningen min i 2001 så da ser dere hvor "fet" jeg blir av HW lønnen min....

 

Det som jeg synes er synd er at vi ikke kan produsere "nok" innhold. Det er så mye jeg gjerne skulle sett saker på, men som vi ikke rekker...

 

Dersom en skal ha faste som jobber med innholdsproduksjon så må de få betalt (ellers gidder en ikke over tid). Jo mer vi tjener jo mer innhold kan vi lage. Således sender vi en stor takk til våre annonsører som i realiteten holder HW.no gående :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-10-19 23:09, skrev LasseAndreK:

Hvor mange hits har dere per måned?



 

Vi har ca 7-8 millioner visninger, men her kommer rundt 50% fra forumet (= null markedsverdi -> INGEN klikker på annonser og det er så som kjøper ren merkevarebygging).

 

Antall unike brukere ligger et sted mellom 150-200.000 personer.

 

Hadde alle sammen betalt en femtilapp til oss... Da kunne vi dekket "alt" :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


B|Real skrev (2002-10-20 02:42):

Quote:


pgressum skrev (2002-10-19 23:18):

Hadde alle sammen betalt en femtilapp til oss... Da kunne vi dekket "alt" :smile:


Det nokk bare å skrive en liten artikkel om det på frontsiden om akkurat det så har der dekkt en i allefall en god del vil jeg tro.

 

Nå skjønte jeg ikke hva du mente. Litt trøtt nå... Forklarer du en gang til?

Lenke til kommentar

I 2001 tok jeg ut hele 201 550 kroner i lønn fra Hardware.no.

 

Jeg drar dermed ikke inn alle penga. Jeg har også litt å gjøre.

 

MLW

 

Quote:


Jeg ser av skatteligningen at det kun er Martin Lexow Wirak som hadde en akseptabel inntekt i fjor. Han er riktignok den som starta det hele, men det er vel likevel ikke riktig at han skal dra inn alle penga, mens Amund Espelien klager på at han har mye å gjøre.


Lenke til kommentar

For det første er ikke ligningstallene "sanne", dvs man kan ha over en million i inntekt men bare bli lignet av f.eks kr 200 000,-

 

En annen ting er at selv om Martin er ført opp med en betydelig sum i ligningen kan han jo ha tjent det meste et annet sted

 

Ci2

Lenke til kommentar

Dvs for å få bedre innhold må dere ta betalt?

 

Dersom det er tilfelle kan dere jo opprette en medlemstjeneste for oss som er villige til å betale for ekstra innhold. Dersom innholdet blir bra nok er jeg villig til å betale mer enn 50.- for det også, betaler betrakelig mer for andre magasiner/blader. Men det skal sies at jeg ikke er villig til å betale for det innholdet som er på hw.no i dag, jeg kan finne det samme og mer på theinquirer.net, hartware.de etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...