Gå til innhold

Bot for bruk av bilbelte


Bushnell

Anbefalte innlegg

Men hvis du har på deg beltet så unngår du de eplekjekke politimennene, det er vel ikke så vanskelig å forstå?

Triste greier egentlig...jeg kjørte i bilen min(den rosa bobla) i sammen med en kollega, så plutselig så jeg noen politimenn framme langs vegen. Jeg sa da til ham at det kanskje kunne være beltekontroll og at han burde ta det på seg...gjett hva han gjorde, han tok beltet helt ned til "festet" og latet som han hadde det på seg. Og så snart vi hadde kjørt forbi betjentene så slapp han beltet tilbake.

 

Hvis du tar på deg beltet så minsker du comforten med ca. 2%, men du øker sjangsen for å overleve en ulykke med flere hundre prosent. Er det engang noe å vurdere?

Dette har helt klart mye med "kulhetsfaktoren" å gjøre, du er rett og slett for tøff til å ta på deg beltet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fått to i Tønsberg på 2 uker. 1500,- rett i dass.

Bare smiler, er så sarkastisk og subtilt møkkafrekk jeg bare kan jeg.

Så kjører jeg .... UTEN belte!

 

I D I O T E R ! ! !

6567133[/snapback]

 

Hvorfor i heiteste bruker du ikke belte?

 

Det er så jævlig lett, og kan utgjøre forskjellen på liv og død i en kollisjon

 

Det er latskap å ikke bruke bilbelte!

Lenke til kommentar

Ja en kompis drar det på seg med en gang han smeller igjen døra, en annen kompis ikke - og jeg glemmer det uansett hvor jeg er hvis jeg ikke blir paranoid å tror det er kontroll rundt neste hjørnet. Men har "Prosjekt Beltebruk" på jobben nå, så har allerede svidd av to fulle dager med 100% beltebruk. Merka ikke noe forskjell jeg, men må liksom tenke på det hele tiden for at jeg skal huske det. Å det skjer ikke lenge.

 

Men men ... NEI TIL BOTA ... uansett hva jeg gjør!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...