Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Ok det var kjekt å vite.. men kan du si meg hvorfor jeg ikke får lastet den ned? finner ny FW og klikker ja for nedlastning.. ser at jordkloden begynner å snurre (har på 3G og har dekkning der jeg bor) MEN.. så bare kommer det en beskjed at den IKKE kunne lastes ned...

 

Noen som vet noe om dette eller har vært borti det?

 

Har samme problem selv, får informasjon at ny oppdatering tilgjengelig (rett under 3MB), prøver å laste ned, men får beskjed at kan ikke laste ned.

 

Sendte en forespørsel til SE (fikk svar etter 10 min, imponerende..), og De sier det er sannsynligvis mobiloperatør som har lagt inn grense på størrelse fil som kan lastes ned..

 

Har sendt en forespørsel til Telenor om De har slike grenser, ikke fått svar enda (Har Ventelo, men bruker Telenors nett).

 

Bruker alle som ikke får lastet ned oppgradering Telenor sitt nett?

 

Jeg kjenner flere som har telenor og får lastet den ned uten problemer. Selv har jeg Netcom og det fungerer også. Jeg antar det er oppsettet mot internett som er problemet ditt.

8152294[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

idag skulle jeg oppdatere tlf via Seus fordi jeg ikke fikk det til via K800i`n . og da gjorde jeg det som stod og holdt inne C og kobla til usb ingen ting skjedde holdt i ca 10 før jeg gav opp. har installert det jeg trenger. så skulle jeg prøve og skru på mobilen igjen. men det skrudde seg ikke på.

 

hva skal jeg gjøre? dra til en butikk og oppdatere den der?

 

var noe problemer da jeg sendte mms . kameraet slo seg plutselig på da jeg skrev en liten tekst i mms`n. dette var før jeg prøvde og oppdatere den. har oppdatert den en gang før. men det er en stund siden. og da funka det. men nå funker den ikke mer :(

Endret av akakulings
Lenke til kommentar
Prøv å oppdater på nytt. Jeg antar at flash drivern har blitt installert siden du har oppdatert før?

 

Du må holde c-knappen inne mens du kobler i kabelen til pc.

8156983[/snapback]

 

ja det har den men viss den ikke er instalert åssen installerer jeg den?

 

jeg har holdt inne c knappen mens jeg kobla til kabelen

Lenke til kommentar
Syns det var litt synd at denne telefonen ikke har xhtml.. noe jeg trenger for å logge meg på skandiabanken sin webbank.

8156105[/snapback]

 

Skandiabanken virker i opera mini for meg. Du må aktivere mobilbank i Skandiabanken via en datamaskin.

Endret av HaakonK800
Lenke til kommentar
Syns det var litt synd at denne telefonen ikke har xhtml.. noe jeg trenger for å logge meg på skandiabanken sin webbank.

8156105[/snapback]

 

Skandiabanken virker i opera mini for meg. Du må aktivere mobilbank i Skandiabanken via en datamaskin.

8157640[/snapback]

Det har jeg gjort.. mulig jeg skal ta og legge inn opra på nytt :)

Lenke til kommentar
Jeg kjenner flere som har telenor og får lastet den ned uten problemer. Selv har jeg Netcom og det fungerer også. Jeg antar det er oppsettet mot internett som er problemet ditt.

 

 

Har ingen problemer med å koble til internett, laste ned filer fra internett, osv, så klarer ikke se hva som eventuelt er galt med mitt oppsett mot internett (som forøvrig er oppsettet som blir sendt fra telenor).

 

Det er jo mulig det er en begrensning enten Ventelo eller Telenor har når jeg bruker telenors nett som Ventelo kunde. Har ikke fått noe svar fra Telenor om de har noen begrensinger, så prøver å få svar fra Ventelo om de kjenner til noe slikt...

Lenke til kommentar
eg får fortsatt ikke til og oppdatere mobilen min!

ka kan være galt? ka er den nyeste versjonen akkuratt nå?

8191372[/snapback]

Som sakt så fikk jeg heller ikke til dette.. så jeg brukte dette nettbaserte greiene til å oppdatere.. da hadde jeg R1ED . Så når jeg fikk oppdatert den via nettet så endte jeg på FW R1GB001.

Så var det en hyggelig person her inne som sa at di alltid lå etter og da prøvde jeg og bruke telefonens oppdateringsfunksjon og da gikk det greit.

 

Så nå har jeg den nyeste R1JG001. (håper det er den nyeste da hehe)

Lenke til kommentar
Stoppa oppdateringa?

 

Det er jo bare å prøve å legge den inn på nytt om den henger seg under oppdatering. Bare ta ut batteriet en gang å prøve igjen :)

8200079[/snapback]

 

Tror han mente at det ikke gikk an å skru på mobilen, skjedde med meg også, og med flere her på forumet. En dag gikk det bare ikke an å skru den på, rare greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...