Gå til innhold

SE K800i tråden - Spørsmål og erfaringer!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om mobilen ikke svarer, når dere prøver å slå den på, så regner jeg med dere har prøvd å ta ut batteiet noen sekunder og inn igjen?

8204022[/snapback]

 

 

ja det har jeg prøvd. men fikk den tilbake idag og den fungerer. sendte den sist torsdag altså kom det under etter under en uke

Lenke til kommentar
Ok det var kjekt å vite.. men kan du si meg hvorfor jeg ikke får lastet den ned? finner ny FW og klikker ja for nedlastning.. ser at jordkloden begynner å snurre (har på 3G og har dekkning der jeg bor) MEN.. så bare kommer det en beskjed at den IKKE kunne lastes ned...

 

Noen som vet noe om dette eller har vært borti det?

 

Har samme problem selv, får informasjon at ny oppdatering tilgjengelig (rett under 3MB), prøver å laste ned, men får beskjed at kan ikke laste ned.

 

Sendte en forespørsel til SE (fikk svar etter 10 min, imponerende..), og De sier det er sannsynligvis mobiloperatør som har lagt inn grense på størrelse fil som kan lastes ned..

 

Har sendt en forespørsel til Telenor om De har slike grenser, ikke fått svar enda (Har Ventelo, men bruker Telenors nett).

 

Bruker alle som ikke får lastet ned oppgradering Telenor sitt nett?

 

Jeg kjenner flere som har telenor og får lastet den ned uten problemer. Selv har jeg Netcom og det fungerer også. Jeg antar det er oppsettet mot internett som er problemet ditt.

8152294[/snapback]

8153314[/snapback]

Grunnen til at mobilprodusentene klarer å svare så raskt er at de alltid skylder på teleoperatørene :) Det er begrensninger på størrelsen for MMS, men filer er det ingen begrensninger på i nettverket.

Lenke til kommentar

Jeg har siste firmware RJG001.

 

Men nå får jeg ikke noe mer kontakt med oppdateringstjenesten på mobilen. Før fikk jeg vite om jeg hadde siste eller ei, og evnt om at jeg kunne laste ned ny. Laste ned fw gikk også fint. Nå står den bare å søker instill det står avbrutt. Wap og alt annet funker fortsatt som før.

 

Noen andre som har hatt dette problemet?

 

LØST: Hadde kun wap og ikke internett instillingene av en eller annen grunn :)

Endret av sesteen
Lenke til kommentar
jeg finner ikke bildestabilisator på min k800i, har jeg ikke ??

8234873[/snapback]

Flipp ned kamera dekslet og trykk på tallet 7 :D

8234895[/snapback]

 

 

Skjer ikke noe! :no: Får til videostabilisator da, men ikke bilde

8234907[/snapback]

Beklager my bad. Det ser ut som at på bilde delen så får man bare denne hvis man velger forskjelldige sener.. slik som landskap i skumring osv.. men ikke alle sener har denne mulighetn.

Endret av ikkenostress
Lenke til kommentar
- Ja, fant ut av det etterhvert. Fikk k800i idag, har installert torch og oppdatert fw'en. Noen tips om annet jeg burde gjøre?? :hrm:

8236711[/snapback]

hva er torch? Jeg har prøvd å optatere min FW men det funker ikke på tlf. og så har jeg prøvd sån nedlastning fra SE.no og det funka heller ikke. Hvordan kan jeg opptatere den?

Lenke til kommentar
- Ja, fant ut av det etterhvert. Fikk k800i idag, har installert torch og oppdatert fw'en. Noen tips om annet jeg burde gjøre?? :hrm:

8236711[/snapback]

hva er torch? Jeg har prøvd å optatere min FW men det funker ikke på tlf. og så har jeg prøvd sån nedlastning fra SE.no og det funka heller ikke. Hvordan kan jeg opptatere den?

8237824[/snapback]

 

Det er det engelske ordet for lommelykt. Det er et program som styrerlyset til kameraet så du kan benytte dte som lommelykt.l

Lenke til kommentar
- Ja, fant ut av det etterhvert. Fikk k800i idag, har installert torch og oppdatert fw'en. Noen tips om annet jeg burde gjøre?? :hrm:

8236711[/snapback]

hva er torch? Jeg har prøvd å optatere min FW men det funker ikke på tlf. og så har jeg prøvd sån nedlastning fra SE.no og det funka heller ikke. Hvordan kan jeg opptatere den?

8237824[/snapback]

 

 

Last ned Update Service herifra:

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ems=18&esi=true

 

Installer, Åpne programmet. Sørg for at brannmuren din ikke blokkerer det. Deretter følger du instruksjonene.

 

HUSK! at du skal holde inn C knappen MENS du kobler til Usb kabelen.

 

Torch gjør at du kan bruke det røde lyset ved blitsen som "lykt".

Noen som vet hvordan jeg disabler den når jeg skal ta bilder? Vet den slås av når man slår av autofokus, men jeg vil heller ikke at den skal lyse da heller.

Endret av asylant
Lenke til kommentar
- Ja, fant ut av det etterhvert. Fikk k800i idag, har installert torch og oppdatert fw'en. Noen tips om annet jeg burde gjøre?? :hrm:

8236711[/snapback]

hva er torch? Jeg har prøvd å optatere min FW men det funker ikke på tlf. og så har jeg prøvd sån nedlastning fra SE.no og det funka heller ikke. Hvordan kan jeg opptatere den?

8237824[/snapback]

 

Det er det engelske ordet for lommelykt. Det er et program som styrerlyset til kameraet så du kan benytte dte som lommelykt.l

8239020[/snapback]

 

 

torch oversatt til norsk betyr fakkel,ikke lommelykt:)

flashlight er lommelykt;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...