Ravenlord Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Sjekk linken http://dvorak.org/blog/images/GhostlyCarAd.wmv Og følg nøye med på biln Forresten hvis du har dårlig hjerte ikke se på filmen
murra Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Er så uhyggelig den der... Hjerteflimmer fra helvette første gang jeg så'n...
edds Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 Er ikke den reklame for en energidrikk? Det kommer helt på slutten, men de hadde klippet det bort på linken din.
mikaragua Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 En bil som kjører bortover, med fint landskap og rolig musikk før man blir skremt? Nei takk.
LucidNightmare Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 Tdsjuush! Jeg har sett den før, men skvetter like mye hver gang!
V-by Skrevet 27. juli 2006 Skrevet 27. juli 2006 (endret) husker jeg skremte en kompis og hans mor med denne for en stund siden, like lettskremte begge to Skrekkelig morro Edit: Jeg greier ikke å bli skremt av filmer og filmklipp lenger aner ikke hvorfor... Sitter jeg å ser en skrekkfilm og folk skvetter som noe anna rart sitter jeg og ler Men når folk skremmer meg ved å si bø, eller bare kommer stille inn i rommet uten at jeg merker det, og sier noe så skvetter jeg, merkelig det der... Endret 27. juli 2006 av tu30r6
Ravenlord Skrevet 28. juli 2006 Forfatter Skrevet 28. juli 2006 En bil som kjører bortover, med fint landskap og rolig musikk før man blir skremt? Nei takk. 6561448[/snapback] Skremt? hæ? hva er det du prater om Hører ikke dere den lille tikkende lyden? du må skru volumet høyt for å høre den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå