Gå til innhold

Bilde av lime.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke om det er til nytte på noen måte, men jeg likte bildet ditt. Det er ryddigt å se på og du har greid å få inn alle nyansene av en lime.

Skrevet

Forholdsvis bra bilde i sin sjanger dette! Men, det er litt lyst/overeksponert på venstre side av limen. Det trekker ned en del.

Skrevet (endret)

Veit ikke helt om jeg likte bildet jeg. Det at du ser "blitzen" speile seg i limen likte jeg ikke. Også synes jeg den burde være rundere i kantene.. Ser altfor "klipt" ut.

Endret av DE1
Skrevet

Takk til alle som har kommentert, setter pris på det :yes:

Det med skriften tror jeg er en smakssak, personlig synes jeg det passer inn. Grunnen til at den ser litt klipt ut er at det var en skygge til høyre på bilde som måtte bort.

:)

Skrevet
Pokker ta. Nå fikk jeg også lyst på lime, helst presset ned i en mexikansk lett-øl (ehmmm). Det er visst et bra reklamebilde likevel.

6576891[/snapback]

en iskald corona :dribble:

Skrevet (endret)

Enkelheten og komposisjonen med tekst fungerer veldig bra, men lyset er for hardt og det brenner også litt for mye ut. Indirekte blitz eller annet juks for å få lyskliden større hadde gjort seg. Hvis du bare har intern blitz kan du prøve med å plassere noe halvgjennomsiktig mellom blitz og motiv.

Endret av CWalken
Skrevet
Pokker ta. Nå fikk jeg også lyst på lime, helst presset ned i en mexikansk lett-øl (ehmmm). Det er visst et bra reklamebilde likevel.

6576891[/snapback]

en iskald corona :dribble:

6576986[/snapback]

En sånn, mener du?

:-)

post-8179-1154154323_thumb.jpg

Gjest member-101642
Skrevet

Nydeleg bilete! Synst det har eit litt kunstnerisk preg over seg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...