Gå til innhold

Neverwinter Nights - Noen som vil spille?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har spillt litt NwN i det siste men det er så kjedelig å spille alene.

Jeg syns vi bør bli enige et par stykker også spille sammen en kveld. Jeg tenker mest på å spille original modulene, helst Hordes of the Underdark, men jeg er med på de andre også. Og om dere har en bra module så kan vi jo prøve det også. :)

Blir morsomt hvis vi kan bli en fem-fire stk. som spiller, koselig atmosfære i det spillet, også må vi jo lade opp til NwN2!

Post her om du vil være med, så finner vi en dag og tid som passer. For meg er det samme når vi spiller, er med når som helst.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan godt bli med, hvis det blir noe av :D Har spilt igjennom campaignene før, men det er jo artig å spille når man er flere.

Skrevet

Jeg blir gjerne med! Tror jeg skal klare og grave opp CD'keysa igjen. Har bare originalen og Shadows of Undrentide.

Dette hadde vært artig! :)

Skrevet (endret)

Da fant jeg begge CD keyene gitt, men ser ut til at alle har originalen, så den blir vel mest aktuell? Når jeg tenker meg om, så har jeg faktisk aldri runna spillet annet en alene.

Endret av edds
Skrevet

Aner ikke hva Deekin er, men jeg lurer på om den nyeste patchen er 1.6. Litt usikker, men. Den skulle vist ha masse gratis gosaker med seg, items etc.

Skrevet

Deekin er dessverre (heldigvis? :p ) ikke med i orginalen. Han kom i SoU. Angående patch, er det ikke bare å velge Update fra oppstartsmenyen, så patcher det seg selv? :hmm: Det er slik jeg alltid har patchet det.

Skrevet (endret)

1.67 er nyeste patch og den har jeg inne. :)

Hva med i morgen (Tirsdag 25.) klokken 20:00?

Edit:

Aner ikke hva Deekin er, men jeg lurer på om den nyeste patchen er 1.6. Litt usikker, men. Den skulle vist ha masse gratis gosaker med seg, items etc.

Deekin er den kuleste NPC'en ever! Elsker han.

"Uh... Ok!" "Deekin sings for master." "Doom Doom Dooooom!" :love:

deekin.jpg

Deekin er Bard i SoU, han forteller at en drake en gang var hans mester, det får sine følger: I HotU blir han Bard/Dragon Diciple.

Han er ikke bare søt, han er også den beste Companionen. De buffene han kan gi er sinnsyke! Og han holder seg borte fra Combat sånn at han ikke dør (så lenge du ikke gir han en dagger da).

Liker når man endrer noe i inventorien på han: "Please ignore the socks."

Tegning:

deekin.jpg

deekinbigad_portrait.jpg

Heh. Min favoritt figur uten tvil.

Endret av xantir`
Skrevet (endret)

Høres bra ut, I'm there. :)

Må bare se å få innstallert spillet iløpet av morgendagen.

Edit: Hvordan møtes vi, kommuniserer, etc? Har egentlig ikke spilt NWN online i det hele tatt. :blush:

Endret av edds
Skrevet

Ah kan ikke i morgen har lovet dama kino og middag på byn.... :cry:

Men vi kan vel sikkert spille flere ganger, det er vel 2år siden sist jeg hadde NWN innstalert så det hadde vært morsomt å få spillt litt igjen. :cool:

Skrevet

Jeg er tilpasningsdyktig, jeg spiller som det motsatte av dere. :D

Men helt ærlig har jeg mest lyst til og spille som Monk.

Skrevet

Vet det høres kipt ut men har lyst til ås pille half-orc barberian,

Goron the Grim heter han og det var ham jeg spilte hele veien igjenom BG1, BG2 og da i NWN.

Har bare blitt veldig glad i ham :love:

Skrevet

spamkua: Hm, dumt at du ikke kan.

Vi kan jo bytte dag. Eventuelt kunne du sikkert hoppet rett inn i akt 2 eller noe hvis du har en høy lvl character.

--

Ja, hvilke klasser skal vi spille? Bra å finne ut det på forhånd.

Jeg vurderer Druid/Bard/Wizard, men er ikke sikker.

Syns vi bør ha litt av hvert, at ikke alle er (imba) Elf Clerics liksom (en er greit ;)). Hvis ingen andre har lyst, kan sikkert jeg være tank også; Paladin/Monk/Barbarian/Fighter.

Hvis ingen andre er Bard, er jeg det. :)

Varierte klasser bør vi ha hvertfall, post her hvilken klasse og rase dere vil være, jeg tenker ut litt nå. :)

Skrevet

Okei.

Første characteren min var vel Dwarf Monk tror jeg, gjør sinnsyk skade, + det er noen geniale måter å overleve på. Ikke gjennom armor osv. men gjennom "Ki-powers".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...