tvv Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Hei noen som vet om et program hvor man kan markere deler av et skjermbilde - for så å klippe dette ut/skrive det ut/lagre osv. Gjerne gratis
Xell Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 Pint screen-knappen på tastaturet tar screenshot av hele skjermbildet. Så kan man bare åpne det i feks paint ved hjelp av klipp-og-lim funskjonen.
mongojarle Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 hvis du bare skal ta bilde av den ruta (vinduet/programmet/mappa) du har merket kan du trykke ALT + Print Screen gjør på samme måte etterpå, inn i paint osv..
tvv Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Hei og takk, Det vet jeg, men her er det snakk om deler av skjermbilde og en operasjon jeg trenger å gjøre mange ganger om dagen og da blir det litt tungvint og hente opp i andre app for å gjøre det. Men igjen takk for svarene så langt
Xell Skrevet 24. juli 2006 Skrevet 24. juli 2006 (endret) Ok. Søk litt rund tpå screencapture så finnes det sikkert mange som er gratis. Huser å ha brukt noe slike før, men har alltid falt tilbake til print screen funskjonen. edit: Digi.no sine nettjuveler er en fin klide til kjekke gratisapps. Fant 2 stykk der, men om de fyller dine behov i form av funtionalitet/brukervennlighet vet jeg ikke. Endret 24. juli 2006 av Xell
tvv Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 takker da var saken løst fant et jeg kunne bruke der - flotters og tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå