Gå til innhold

Skuletur til England, what to do?


maskot

Anbefalte innlegg

Vi skal snart på skuletur til England, huska faktisk ikkje heilt kor, men vi reise rett etter ferien (dvs ei veke eller 2 etter ferien) Då vil vi jo seff finne på masse morsomt tull! MEN uten at vi blir sendt heim... :hmm: Noken som har gode tips til grisemorsome ting vi "gutta" kan finne på som gjer at det blir en super opplevelse som vi seint vil glømme! Vi er ikkje superkristne folk som følge alle regla, men vi vil ikkje bli sendt heim :p

 

Gleda meg :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei, så ille var det ikke, men jentene var ikke akkurat noen fruktfat.

 

Kan også nevne at en full, faens skotte prøvde å rane oss. Latet som om han var kompis, for så å sjekke etter lommebøker. Han ble fryktelig intim etterhvert, før vi måtte be ham ha seg vekk.

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Du lever bare en gang. Siste dagen i england før dere skal tilbake kan du drikke opp i trynet på læreren. Hva skal han gjøre? sende deg hem? hah.

Eneste minus er kanskje trekk i oppførsel, men ingen leser ungdomsskole/videregående karakterer hvis du fortsetter med høyere utdanning så slå deg løs!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvorfor skal dere skape dere og være barnslige pøbler egentlig? En del kompiser av meg gjorde mye ut av seg under en skoletur til London og alle endte opp med nedsatt oppførselskarakter på vitnemålet. Ukult. Stikk heller innom HMV og ta av.

Lenke til kommentar

Tja.. jeg ville oppleve kulturen forrige gang jeg var i england. Gikk litt rundt og så meg om , tok meg pubrunde (en pils på hver pub) noe som ikke var det klokeste jeg har gjort siden jeg ble meget full , også sjekket opp av en hore som hadde "special price just for me".

 

Også kom jeg i kontakt med noen engelske folk ,men jeg fant ut at jeg ikke hadde så god engelskutale når jeg hadde tatt meg litt pils. Så etterhvert så ga vi opp å h a en samtale..

 

Men hvis dere ikke er 18 så er det jo ikke så enkelt skulle jeg tro.

Endret av CFD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...