Gå til innhold

pc spill til tv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan enten bruke klonefunksjonen så TV'en viser det samme som monitoren, eller du kan skifte TV'en til å være primærskjermen der spelet blir vist på.

Skrevet
Du kan enten bruke klonefunksjonen så TV'en viser det samme som monitoren, eller du kan skifte TV'en til å være primærskjermen der spelet blir vist på.

6537596[/snapback]

Hvordan vet jeg hvor det blir vist? Som sagt så kan jeg svært lite...

Skrevet

Kva skjermkort har du?

Ved å gå inn i skjerminnstillingane kan du endre kva skjerm som skal være primær og sekunder, sjekk biletet under.

post-23219-1153585464_thumb.png

Skrevet
Kva skjermkort har du?

Ved å gå inn i skjerminnstillingane kan du endre kva skjerm som skal være primær og sekunder, sjekk biletet under.

6537625[/snapback]

Ja nå har eg fått det til, men nå er det lyden som ikke fungerer...

Vet ikke hvilket skjermkort, hvis du trenger å vite det, hvordan finner jeg det ut? :dontgetit:

Skrevet
Vel, har du fått det til så er det jo greit, men lyden? Skal du ha lyd på TVen eller PC-høgtalarane?

6537687[/snapback]

På tv. har ikkje høgtalare på pc :(

Skrevet

Prøv å hald deg til ein tråd, blir litt rotete med så mange om samme emnet.

Angåande lyden: Du må kople TV'en til lydkortet på PCen. Kva kabel du må ha er avhengig av kva TV og lydkort du har.

Kan tenke meg ein sånn kabel som dette vil fungere:

108381.jpg

Skrevet
Prøv å hald deg til ein tråd, blir litt rotete med så mange om samme emnet.

Angåande lyden: Du må kople TV'en til lydkortet på PCen. Kva kabel du må ha er avhengig av kva TV og lydkort du har.

Kan tenke meg ein sånn kabel som dette vil fungere:

108381.jpg

6537711[/snapback]

Eg har ein panasonic viera 42" Lydkort er jeg ikke sikker men kan det være radeon 9550?

Skrevet

Det er skjermkortet, du har enten eit integrert lydkort eller eit PCI-kort vil eg tru. Kva du har betyr for så vidt liten rolle, du må uansett ha kabel og kople saman PC og TV.

Skrevet
Det er skjermkortet, du har enten eit integrert lydkort eller eit PCI-kort vil eg tru. Kva du har betyr for så vidt liten rolle, du må uansett ha kabel og kople saman PC og TV.

6537904[/snapback]

ok takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...