Gå til innhold

Eureka! Ganske spennende og litt annerledes serie


Anbefalte innlegg

Elendig serie imho. Jeg blir pinlig berørt av å se "vitenskapen" i den, som serien faktisk hovedsaklig dreier seg om, og hver episode virker stort sett å være en kopi av den forrige:

 

Et vitenskaplig uhell skjer -> de smarte vitenskapsmennene fokuserer på feil sted -> en tilfeldighet gjør at den litt dumme sheriffen snubler over et hint som gir de smarte vitenskapsmennene ledetråden de trenger.

 

Det eneste positive for min del var at jeg synes skuespilleren i hovedrollen gjorde en grei jobb.

 

Typisk serier for 11-16 årige gutter. Se heller på Shameless.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Hmmm vet ikke helt om jeg liker denne serien, hovedsaklig pga. denne emo Zoe (brat) og tidvis kjedelig handling. SG-1 blir kansellert, og Eureka fortsetter... argh :wallbash:

 

Quote fra forum: "Another production from Sci Fi Channel that embarrasses the science fiction community." En viss sannhet der ja.

 

Begynner snart å tvile på Scifi channel. Wrestling... Superhero...sier ikke mer :roll:

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Skal innrømme at jeg har blitt litt hekta, men det som plager meg at det er jo ikke bra. Dette er det første Sci-Fi serien der jeg IKKE liker Sci-Fi delen, men heller folka i serien er kjekke.

 

Ut av alle jeg har sett så langt liker jeg best episode 9 (Primal) der Stark blir tatt over av Nanobots. Har kommet til episode 1x12.

 

En ting som er dumt ved å sitte å se på alle etter hverandre er at da ser du hvor teit de er. Hver gang episoden starter og du får se noe kult oppfinnelse kan du banne på at den er enten årsaken til noe fælt eller svaret på å løyse et problem....thats it.....

 

Men men. Grei underholdning ivertfall.

Endret av nosync
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Skal innrømme at jeg har blitt litt hekta, men det som plager meg at det er jo ikke bra. Dette er det første Sci-Fi serien der jeg IKKE liker Sci-Fi delen, men heller folka i serien er kjekke.

 

Ut av alle jeg har sett så langt liker jeg best episode 9 (Primal) der Stark blir tatt over av Nanobots. Har kommet til episode 1x12.

 

En ting som er dumt ved å sitte å se på alle etter hverandre er at da ser du hvor teit de er. Hver gang episoden starter og du får se noe kult oppfinnelse kan du banne på at den er enten årsaken til noe fælt eller svaret på å løyse et problem....thats it.....

 

Men men. Grei underholdning ivertfall.

 

Helt enig med deg.

 

Har blitt skikkelig hekta, men sciencedelen er jo ganske lavmæl.

 

"Huset" til sheriffen er bare konge da :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 år senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...