Gå til innhold

En sjømann går iland


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kanon PencilCase!! Det er imorgen nå er det ikke?

 

Kongen av Kvakk-Kvakk.. Del 2

 

Da den svært nedtyngete taxifjøla begynte å nærme seg endestedet kunne vi kjenne den lett gjenkjennelige pisselukta som alltid oser over de sydamerikanske tettstedene. Vel, hvor det lukter piss er det minimum 50% kjangse for at det finnes høne! Det er ihvertfall mitt forsiktige anslag.

En halvtime(!?!) senere gjorde vi strandhogg, og tok oss opp til første sjappe. Kan skjønne at guttene var tørste etter å ha begitt seg over større oseaner, med taxibåt. Vi hadde nemlig gått kjapt tom for reisepilsen vi hadde med oss om bord i prammen. Så det var rett i baren.

 

Sixty and Solo forsøkte vår fortvilete førstestyrmann fra Rørvik å bestille, uten suksess. Det ble i all hovedsak kaktusblod med makk i som ble kosten. Og etter en usannsynlig mengde fant vi ut at vi var mannfolk nok til å ta oss til Marino’s og påbegynne bursdagspartyet til kapteinen. Inn i taxi med oss; ”Marinos kløbb de marineros, pår favår... Rapido rapido!!” Drosjesjåføren smilte fett slik bare Cheech Marin kan og sparket i gang så støvfokket sto. Han skulle ikke kaste bort tida for noen den degosen! Han var så forståelsesfull ovenfor fulle sjøfolk at ve bestemte oss for å chartre han og hans limousin på fast basis det følgende døgn..

 

Vel framme på haciendaen til Marinos begynte gutta å sparke i jorda som olme okser som ser rødt. For det var jo det vi gjorde. Røde lys, rød løper, rødkledde mamacitas... Røde helvete! Vi var i paradis.. Vi skyntet oss inn og fikk hver si skreppe på fanget og et glass raffinert kaktus i neven... Etter litt fomling på svulmende murena bryster og en overstadig overfylt forpigg, var det den overnevnte førstestyrmann som fant ut at han måtte lense. På veien tilbake ble han vàr en alletiders og potensielt kjempemoro rutsjebane i betong som endte opp i et grumset basseng. Det viste seg at avsatsen til rutsebanen lå vis a vis bardisken. Styrmannen tok seg opp til baren og hev av seg alle fillene mens han skoggerlo og inviterte de andre å gjøre det samme. Så trev han fatt i en pinnestol som han satte seg på i 120km/t nedover rutsjebana mens han gol som en morgenkåt hane.. Yhyhyyyy, hylte han, mens han benyttet alle de to edrue hjernecellene sine til å balansere med slik at han ikke fikk en tragisk endelikt som en våt flekk på dekket under. Det var jeggu ikke mye om og gjøre. Han traff bassenget som et under, og tok applausen stående fra en tribune med applauderende horehooligans.

 

Etter han kom garantimaskinisten fykende med vomma som underlag, og skvettet våt de horene som fremdeles var tørr ved hjelp av nedslaget, som forøvrig nesten tømte bassenget. Jeg kom etter, og landet så hardt at jeg måtte ha ekstrabehandling på balla i etterkant. Det var det jeg fortalde kveldens utnevnte ihvertfall.

Etter strabasene fant vi det for godt å spankulere rundt om kring å uhemmet vise flesket våres for madammene, slik at de kunne ha litt med i laget å gjøre de også.. Garantimaskinisten var best. Han hadde lagt underbuksa si behørlig på tørk over bardisken mens han gikk og viste stellet sitt til madammene etter tur ved å danse rundt håndkleet han benyttet til hylster. -Det er første og siste gang jeg noensinne har sett senior ludder snu seg vekk i sjenanse.

 

Del 3 i løpet av morgendagen..

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg ruller meg rundt på gulvet i ekstase :!:

Kjempesnadder!!

Så sier dem at horer ikke har det moro :!:

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Ler meg skakk PencilCase :!: :D

 

Kongen av Kvakk-Kvakk.. Del 3

 

Men den overdimensjonerte spinnakeren av ei underbukse garantimaskinisten hadde lagt fra seg var for god til å ende sine dager som tørkeduk for Tequila syntes nå jeg. Jeg hvisket til en småskjønn en at hun måtte finne en tusjo del sprito til meg.. Eller det var vel kanskje ’penn’ jeg sa, men hun skjønte nok mine intensjoner. Tvers over ræva ble det behørlig formulert ”Virgin voyage – (Navnet på skuta) of Bergen”. Vimpelen ble behørlig spikret fast under det norske flagget som hang etter en 4 tom 4 under taket. Jeg har forøvrig via mine etteretnings kanaler fått bekreftet at underbuksa var sist observert det i August i fjor.. Hehe... Et varig minnesmerke..

Jeg følte tilbedende øyner som fulgte meg under hele denne operasjonen og fant ut at det var best å trekke seg tilbake og gjøre det man kom hit for.

 

Hun var en skikkelig ’angelina’ hun med en skikkelig trutmunn som kunne suge i gang en ensylindret Lister-petter, som forøvrig er en meget tungstartet livbåtmotor for de som ikke vet bedre. På vei til køya slo det meg for et fantastisk utspekulert arkitektur de hadde på den godeste sjømansklubb. Med full intensjon hadde de laget klubben så praktisk at de hadde dansegølv og baren heeeelt innerst i klubben i andre etasje. Så hadde de rutsjebane ned til første etasje som endte i badebassenget. Videre fra det kunne man skjære til venstre og ta seg en piss før man spankulerte videre utigjennom mot rommene som var innredet for synd. Utforbi der hadde man slengt opp hoveddøra. Så her måtte man rett og slett pule seg ut. Det var attpåtil to dobbelsenger i hvert rom slik at man kunne peise på i tospann, og se hvem som kom først i mål.. Yeeeehaaaa..

Lenke til kommentar
Meget verdig avslutning :!:

 

Ola sjømann blir lurt, lar seg lure med et hjertelig smil :love:

 

Kall han aldri kjedelig :cool:

6544978[/snapback]

 

Neimen kjære deg PencilCase, jeg er da ikke ferdig ennå.. Det var en kanon fest dette her, og jeg er jo ikke ferdig med forschpeilet ennå.. :D

Lenke til kommentar

Kongen av Kvakk-Kvakk.. Del 4

 

Hun var våt som en tropenatt og varm som en bjørkefyrt vedovn. Det at kompisen i sidesenga ikke fikk an opp var ingen turnoff for oss.. Vi peiset på og flirte stygt av dem mens de som ikke fikk køyplass hadde seg en ’venteblowjobb’ i trappa utforbi.. Hehe..

Men enn så heit som hun var, tok hun nok bare toppen av århundrets kåtjævel hun dama der. Etter seks måneder med hardt arbeid, fyll men lite korpulering var det masser igjen. Og vi mannfolk er nå en gang som bikkjer, og har den samme trangen til spre vårt genmateriale rundtomkring.

 

Vi som var ferdig samlet oss i baren for å rehydrere litt. Vi var alle klar over at vi ikke kunne la kvelden ende på det tidspunkt. Da stuerten kom ut svingende på sin velvoksne gryteleiv, ble det fart på sakerne. ”Vi stikkar på Fox..”, sa han med et fett bergenserglis; ”De e den beste strippesjappen sør for Peso!!” .. Dette kunne vi ikke la gå fra oss.. Kvelden var for ung til det.. Da vi alle var tømt for første gang, stuet vi oss inn i et par drosjer og satte kursen mot ”revehiet”. Fremdeles sultne og tjukke i peng. De røde ludderne viftet trett med sine blondemammelukker da vi for. Om det var for å kjøle seg ned eller fordi de ønsket oss farvel vites ikke.

 

Dette er vel et bra sted å stoppe for kvelden.. Jeg fortsetter med ”revehiet” i morgen..

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Meget verdig avslutning :!:

 

Ola sjømann blir lurt, lar seg lure med et hjertelig smil :love:

 

Kall han aldri kjedelig :cool:

6544978[/snapback]

 

Neimen kjære deg PencilCase, jeg er da ikke ferdig ennå.. Det var en kanon fest dette her, og jeg er jo ikke ferdig med forschpeilet ennå.. :D

6545020[/snapback]

 

Å dæven :D

Lenke til kommentar
Mine egne mentale kosebilder kombinert med bestefarstruser og fjolsets skamløse opptreden medførte at jeg fikk akkutt sjøsyke og spydde over speil, vask og oppetter vegg i elskovsredet vårt.

6545192[/snapback]

 

HAHAHA.. Jeg ler meg ihjæl.. Og en dunst av shish kebab blandet med opppjuket Jack la seg over åstedet!!

 

Den kom rått og brutalt den der.. :D:D:D

 

Hæhæhæ Nymelet kjevle.. Du har jeggu et ordforråd som gjør wikipedia grønn av misunnelse.. hehehehe

Endret av Fhj
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...