Gå til innhold

En sjømann går iland


Gjest Bruker-95147

Anbefalte innlegg

Herregud, jeg er forelsket i ordene deres og måten dere bruker de på. Forrykende

6553419[/snapback]

 

For å være helt ærlig synes jeg det begynner å ta litt av med ordbruken. Halvparten av de beskrivende ordene er for min del helt bortkastet, og det virker mest som de er skrevet inn for kun å bevitne et høyt ordforråd.

Misforstå meg rett, de første historiene var artige, men nå blir det for mye oppgulp og "fjonge ord".

6554034[/snapback]

 

Who cares? Vi skriver da bare slik vi avdanka sjøfolk snakker og tenker.. Det er overhodet ikke noen form for skjønnlitteratur dette her for svingende! :p

 

Ta det for det det er; En ærlig forsøk på å beskrive en fordrukken virkelighet slik den resisterende hjernevinningen vi har samlet igjen husker den. :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Herregud, jeg er forelsket i ordene deres og måten dere bruker de på. Forrykende

6553419[/snapback]

 

For å være helt ærlig synes jeg det begynner å ta litt av med ordbruken. Halvparten av de beskrivende ordene er for min del helt bortkastet, og det virker mest som de er skrevet inn for kun å bevitne et høyt ordforråd.

Misforstå meg rett, de første historiene var artige, men nå blir det for mye oppgulp og "fjonge ord".

6554034[/snapback]

 

Takk for innspillet. Det er mer enn viktig å være kritisk til hva man poster. Hvis man slurver så mister man fort oppmerksomheten far de man ønsker å glede. Mitt forslag er at vi forsøker å samle de skriveføre på en tråd, så blir det enklere å holde den "levende". For meg er det umulig å presse hue til å produsere god nok kvalitet etter klokka. Så derfor hvis vi slår våre pjalter sammen, så kan vi avlaste, og teste utkastene mellom hverandre før vi slipper dem løs på almuen.

 

Jeg har postet en slik invitasjon i dagboken din ...?

 

Her er en som svarte i etterkant:

 

"Gjør det! Gjør det! Elsker både Psions/T-Solbergs dagbok og PencilCase's sjømanshistorier! En fellestråd hadde vært supert."

 

Edit: Holder på å sluttføre en lite sak "fhj", vet ikke helt når jeg er fornøyd med den. :)

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Snip

 

Slettes ingen dum ide. Jeg har faktisk vurdert noen historier til i "dagboktråden" min, men får aldri rota meg til å skrive ned noe.

Men jeg støtter den ideen. :thumbup:

6554860[/snapback]

 

Da er mitt forslag at vi fortsetter på din tråd, men kanskje endrer navnet til noe som passer for spenstige "amatørforfattere". Hvis det også hadde vært mulig å flytte denne til kulturdelen av forumet, så hadde ikke det vært å forakte heller.

Lenke til kommentar
Snip

 

Slettes ingen dum ide. Jeg har faktisk vurdert noen historier til i "dagboktråden" min, men får aldri rota meg til å skrive ned noe.

Men jeg støtter den ideen. :thumbup:

6554860[/snapback]

 

Da er mitt forslag at vi fortsetter på din tråd, men kanskje endrer navnet til noe som passer for spenstige "amatørforfattere". Hvis det også hadde vært mulig å flytte denne til kulturdelen av forumet, så hadde ikke det vært å forakte heller.

6555401[/snapback]

 

Det skal vel la seg gjøre. Skal forandre navnet på den nå.

Lenke til kommentar

Jeg beklager min fraværenhet siste døgn. Pent vær=Pils..

Men det høres flott ut det at vi får oss en tråd vi hobbyskribenter kan utfolde vårt skitne virke...

 

Og hvem vet.. Kanskje vi får gjennombrudd for de poetiske vendingene våre :love: og gi ut 'dikt i samling'? Hehe :cool:

 

Men, et spørsmål.. Skal vi redigere de storyene vi har her i posten og lempe over? :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg beklager min fraværenhet siste døgn.  Pent vær=Pils..

Men det høres flott ut det at vi får oss en tråd vi hobbyskribenter kan utfolde vårt skitne virke...

 

Og hvem vet.. Kanskje vi får gjennombrudd for de poetiske vendingene våre :love:  og gi ut 'dikt i samling'? Hehe :cool:

 

Men, et spørsmål.. Skal vi redigere de storyene vi har her i posten og lempe over? :hmm:

6557297[/snapback]

 

Det tror jeg kanskje kunne være en god ide, fordi "psion" hadde en litt forskjellig leserskare enn vi har opparbeidet oss. Psions lesere trenger jo å bli kjent med oss, stakkars jævler ... :D

 

Edit: Grattis med finfin avatar. Passer utmerket til forfatterskapet. :p

 

Heisann gamle ørn! Ser du er inne å snuser. Jeg har bedt moderator om å stenge tråden, fordi videreføring av galskapen fortsetter i ny tråd.

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...