Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vet ikke adressen og gidder ikke å laste de opp (tar jo rundt 160MB), men her har du en torrent-fil. Kan ikke love gode hastigheter, men det er da bedre enn ingenting :)

EDIT: Jeg har ikke åpnet porter, så det funger ikke hvis ikke du har åpnet de heller :(

Hei, takk for det! Men jeg har dessverre ikke mulighet til å laste ned torrents (lang historie). Dersom man bruker Opera til å laste ned podkasten med, så skal det være mulig å copy-paste url'en til mp3-filene.

Er det noen som har mulighet for å gi meg url'ene for 5,6,7. og 8. november? :)

• 2 uker senere...
Skrevet
Vet ikke adressen og gidder ikke å laste de opp (tar jo rundt 160MB), men her har du en torrent-fil. Kan ikke love gode hastigheter, men det er da bedre enn ingenting :)

EDIT: Jeg har ikke åpnet porter, så det funger ikke hvis ikke du har åpnet de heller :(

Attached File(s)

uke_45.torrent ( 25.33k ) Number of downloads: 22

Please reseed! (Har endelig fått mulighet for å laste ned torrents)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jeg mistet de fleste av mine podcaster i en datakræsj nå i jula :ermm: og jeg lurte på om noen kan lage en torrent-fil med alle podcastene fra i høst. Jeg mener de fra 24. august til 6. desember.

Endret av Singaia
  • 2 uker senere...
Skrevet

Arg, er det noen som vet hvor jeg kan høre innslaget der Bjarte paroderer (altså, fra Radioresepsjonens store parodispalte) Jan Erik Vold? Kan huske jeg lo på mitt hardeste akkurat da.

Skrevet

Nei, har heller ikke fått den. Benytter meg av RSS-feeden.

Men det skal nevnes at RR går kl. 2 om natten. Har enda ikke fått med meg når det går om dagen.

Skrevet
Nei, har heller ikke fått den. Benytter meg av RSS-feeden.

Men det skal nevnes at RR går kl. 2 om natten. Har enda ikke fått med meg når det går om dagen.

Hele programmet ligger jo også på NRK sin nettradio, men er noe eget med å få lasta de ned.

Programmet går nå om dagen - mandag-torsdag, kl. 10:02-12:00.

Skrevet

Nei. Men det var vist teknikere på NRK som jobbet på spreng med å fikse Podcast-tjenesten. Sa de på RR. Hører de to siste episodene på nettradioen, men det er liksom ikke helt det samme. Likte at det ikke var musikk i grunn.

Skrevet

Kanskje litt OT, men: noen som vet om man kan åpne nettradioen (ikke direkte, men avspilling av f.eks. eldre RR-episoder) i en annen spiller en Windows Media Player? Er ikke så lett å spole nøyaktig med en times radio og musikk på den korte avspillingslinja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...