Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis det er noen som mangler en episode eller to, bare si i fra.Har nesten samtlige episoder... Men orker ikke å begynne å laste opp torrentfiler med alle sammen i altså....

 

Jeg mangler 25.02.08, 26.02.08, 10.03.08. Hadde jeg fått disse kunne jeg fikset en torrent med sendingene f.o.m uke 34 i 2007.

Lenke til kommentar

Vet det er mye mas med å legge ut ting, men det er ingen som kan legge ut episoden hvor Tore påstår (første gang) Bruce Springsteen er fra Canada? Hadde vært fint å få høre den på nytt.

 

Var dette i Juni en gang? I såfall trenger dere ikke legge ut (bare fortelle hvilken dato).

 

:)

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar
Kan hjelpe til jeg også... Kan starte på den siste jeg...(10.03.08)

 

Radioresepsjonen 10.03.08.mp3 - http://senduit.com/3a7500

Radioresepsjonen 26.02.08.mp3 - http://senduit.com/1c0f64

Radioresepsjonen 25.02.08.mp3 - http://senduit.com/fd89f8

 

*Har ganske bra linje, så jeg la ut alle med en gang.

Takk, har veldig treg linje fortia, så tar en time på hver episode :p

 

Vet det er mye mas med å legge ut ting, men det er ingen som kan legge ut episoden hvor Tore påstår (første gang) Bruce Springsteen er fra Canada? Hadde vært fint å få høre den på nytt.

 

Var dette i Juni en gang? I såfall trenger dere ikke legge ut (bare fortelle hvilken dato).

 

:)

Husker ikke helt, men lurer på om det var på høsten 2007, men kan ikke si det sikkert...

 

Edit: fikk en oneliner opplest på RR i dag :D

Endret av Deila
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Genialt at dere legger ut disse. Hører på RR så mye jeg kan, men er typisk at det er noe mas på jobben akkuratt når disse gutta kommer på eteren. Dessuten er det så utrolig mye resirkulering av musikk på p3 at en blir lei musikken i løpet av en uke.

 

Ellers vil jeg også si at det er utrolig hvor mye elendige programmer det finnes på p3 for tiden, RR er eneste gode unnskyldning for å skru på denne kanalen. De som jeg synes er værst er masepikene (visstnok kalt drillpikene).

 

Stå på folkens!

Lenke til kommentar
Genialt at dere legger ut disse. Hører på RR så mye jeg kan, men er typisk at det er noe mas på jobben akkuratt når disse gutta kommer på eteren. Dessuten er det så utrolig mye resirkulering av musikk på p3 at en blir lei musikken i løpet av en uke.

 

Nettopp pga musikken og at det kræsjer med lunsjen min laster jeg heller ned podcastene fra NRK. Da kan jeg heller kose meg med RR dagen etter :)

 

Hyppåpotogmus

Lenke til kommentar
Hvorfor opererer de egentlig med disse ubrukelige a-, b- og c-listene? De skal jo være et alternativ til kommersielle kanaler.

 

Alternativ til kommersielle kanaler? Dette må du utdype. Jeg har alltid forstått listene som en måte å kategorisere musikken på.

 

 

Personlig synes jeg Mira Craigs RR-pausejingler i podcastene er vel så irriterende. Hvorfor ikke gjøre som Herreavdelingen og gå rett på sak?

Endret av Meits
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...