Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for den widge´n .. Har macintosh på skolen, men den er sperra for podcasting .. merkelig, og heldigvis funket den widge-saken :p Men går det ann å spole i den, eller må man høre hele?

Upraktisk når jeg må stoppe og starte på nytt hver gang timen begynner;p

 

Lenge leve RadioResepsjonen!

Endret av Sp1te
Lenke til kommentar
Takker for den widge´n .. Har macintosh på skolen, men den er sperra for podcasting .. merkelig, og heldigvis funket den widge-saken :p Men går det ann å spole i den, eller må man høre hele?

Upraktisk når jeg må stoppe og starte på nytt hver gang timen begynner;p

 

Lenge leve RadioResepsjonen!

9375788[/snapback]

 

 

Fett at den brukes :D

den var under utvilkling skjønner du, men utviklerprogrammet har gått ut på dato får jeg beskjed om. Brukte Dashcode, virkelig fett! Men så snart jeg får fatt i det skal jeg utvikle den, så det er dessverre kun start/stopp der ja.. Og kun episodene som er ute på nettet til en hver tid.

Lenke til kommentar

Klart den brukes!;p Den er mega kjekk å ha på skolen hvertfall;o hehe!

 

Ja, hadde blitt enda mer fornøyd om du kunna fått inn spoling og litt lengre pause.. for den hopper jo tilbake igjen til start , om du pauser for lenge? Det gjør den hvertfall her:(

Lenke til kommentar
Klart den brukes!;p Den er mega kjekk å ha på skolen hvertfall;o hehe!

 

Ja, hadde blitt enda mer fornøyd om du kunna fått inn spoling og litt lengre pause.. for den hopper jo tilbake igjen til start , om du pauser for lenge? Det gjør den hvertfall her:(

9383309[/snapback]

 

 

Fikser det lett når leopard kommer ut, bare vent!

Lenke til kommentar

Er en fin mulighet det ja. Men er man mest interessert i radioprogrammet og ikke all musikken er podcast veldig kjekt. I NRKs podcaster er det kun snakking og all musikk er tatt bort. Noe jeg synes er ganske behagelig når jeg hører på noe så morsomt som RR. Deilig å ikke bli avbrutt av mye lik musikk hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...