Nikitta Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Jeg har for nyligt købt Guild Wars (special edition) og er begyndt at spille det. Ud over at det meget begrænset hvor man får lov til at gå hen (kan ikke gå udenfor veje og stier osv...) synes jeg det er et fint spil. Jeg er såvidt kun nået til lvl 5, men indtil videre virker det godt. Dog er der noget som irriterer mig og som jeg ikke ved hvordan jeg får til at stoppe: på visse steder sker det at jeg løber hen af et stykke vej og så pludseligt befinder mig længere tilbage på vejen, sådan at jeg må løbe over samme stykke flere gange i træk. Visse gange sker det endda at jeg løber et sted hen, bliver sat tilbage og min karakter af sig selv så løber frem for derefter at tage nogle skridt tilbage. Det sker specielt ofte ved hjørner og lignende. Vælger jeg i stedet a bruge musen of klikker hvor jeg vil gå hen sker det ikke, men jeg vil ikke spille med mus. Hvad sker der og hvordan får jeg det til at holde op?
misterpogo Skrevet 21. juli 2006 Skrevet 21. juli 2006 Har samme problem avogtil, men dette skjer mest pga. lag. Har aldri opplevd det utenom den situasjonen.
Koopa Skrevet 23. juli 2006 Skrevet 23. juli 2006 Det skjer inniblant med meg og. Antageligvis noe lag eller noe...men så lenge det ikke skjer fryktelig mye kan man vel leve med det.
Nikitta Skrevet 24. juli 2006 Forfatter Skrevet 24. juli 2006 Har samme problem avogtil, men dette skjer mest pga. lag.Har aldri opplevd det utenom den situasjonen. 6530499[/snapback] Det kan godt være det, ja. Tak for svarerne (til begge som svarede).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå