Gå til innhold

Ut mot havet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har trasket endel rundt i Portørområdet i forrige uke og det har da naturlig nok blitt mye landskap med vidvinkel. Dette bildet her derimot er tatt i "portrettformat" som dere ser.

Lett å bli blendet av fantastiske svaberg, himmel og hav og klisjeene er vanskelig å unngå. Tar likevel sjansen på dette, dels fordi det er morsomt å gjøre en maritim variant av "elg i solnedgang" samt fordi det viser et så typisk sommerproblem når solen er sterk; Kraftige skygger som man ikke klarer å unngå om man ikke ønsker at blidet blir utbrent. Dette leder meg over i et spørsmål ang. dette; Hvordan går man frem for å lette opp for mørke skygger uten at det går ut over de lysere delene av bildet?

post-29665-1153264775_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der er ikke så verst ide, men det er kanskje ikke tatt på en god til på dagen. Lyset virker litt flatt og kraftig, for å si det slik. Det er sikkert pent på print. Skjemmes dog av en detalj. På dette bildet burde det definitivt vært rett horisont.

Skrevet

Dette var ganske spennende, med engang jeg åpnet bilde slo det meg at det var et ansikt midt i bilde, kansje bare jeg som har fantasien. Bra bilde syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...