Gå til innhold

Trøbbel med X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tror meg, eg har sitert de punktene fra wikipedia flere ganger for å få folk til å holde kjeft,men til ingen nytte ;)

6518569[/snapback]

hehe, neivel. Kjærlighet gjør blind er det jo noe som heter. Det er vel det fanboyer lider av.

Skrevet
hehe, neivel. Kjærlighet gjør blind er det jo noe som heter. Det er vel det fanboyer lider av.

6518623[/snapback]

Du traff med det sitatet ;)

Glad for at jeg ikke slo til på 360, for virker som alt for mange har problemer med den. Men er redd for at PS3 også kommer til å få noen "startproblemer"...(da kommer dark by design med mange gullkorn fra avean :p )

Skrevet
Takker og bukker :)

2 konsollen ja. Endelig skal eg få spille på mitt 5.1 system( forhåpentligvis).

6525404[/snapback]

Gratulerer :)

Ser ut som det var en engangstilfelle den dagen. Har ikke rørt boksen men får ikke feilen opp lenger.

Skrevet

kan nevne det at boksen min er produsert 26.11.05. Eg kan ikkje høre noen nevneverdig roligigere viftesus,men det virker som om det forflytter seg meir luft i boksen da lyden er litt breier. Veit ikkje åssen eg skal forklare det. Ikkje så intens,men likevel ikkje noe roligere :p Ja uansett...

Blir herlig å spille villmann i morra ihvertfall :love:

Skrevet
kan nevne det at boksen min er produsert 26.11.05. Eg kan ikkje høre noen nevneverdig roligigere viftesus,men det virker som om det forflytter seg meir luft i boksen da lyden er litt breier. Veit ikkje åssen eg skal forklare det. Ikkje så intens,men likevel ikkje noe roligere :p  Ja uansett...

6525450[/snapback]

Så lenge du er fornøyd og maskinen virker så er alt bra :)

Får håpe du ikke har hatt de to friukene dine ennå, så du kan kose deg med 360-en i de ;)

Skrevet
Det skal litt til å knøle til 3 stk da.

6514855[/snapback]

Ja. Vi forbrukere som har "knøla" til 3 stk bruker som regel hammer og øks når vi skal skru på boksen.

For min del sitter jeg i sofaen med en piffer og skyter på powerknappen fordi jeg ikke orker å trykke på kontrolleren eller på boksen.

6514960[/snapback]

Hvordan står boxen din plassert? Hvordan står strømadapteret plassert?

Skrevet
kan nevne det at boksen min er produsert 26.11.05. Eg kan ikkje høre noen nevneverdig roligigere viftesus,men det virker som om det forflytter seg meir luft i boksen da lyden er litt breier. Veit ikkje åssen eg skal forklare det. Ikkje så intens,men likevel ikkje noe roligere :p  Ja uansett...

6525450[/snapback]

Får håpe du ikke har hatt de to friukene dine ennå, så du kan kose deg med 360-en i de ;)

6526037[/snapback]

Er i sluttfasen av 2. friuke as we speak :( Men det kommer flere iløpet av ferien veit du :innocent:

Skrevet

6525450[/snapback]

6526037[/snapback]

Er i sluttfasen av 2. friuke as we speak :( Men det kommer flere iløpet av ferien veit du :innocent:

6527088[/snapback]

Du er heldig som kan nyte nestegenerasjon nå :blush:

Men i november/desember skal jeg også nyte det, med "det 5 kg tunge vaffeljernet til 6000,-" :p

Skrevet

Jeg føler meg veldig heldig jeg har enda ikke hatt et eneste problem med min.

Litt synd at noen ikke fungerer. Men det er jo ikke verdens undergang.

såvidt jeg har skjønnt får man en ny på forsikringen (mister såklart spilletid på dette) men vi får håpe de snart klarer å får de fleste feilfrie.

for dere som har problemer med den så skal vi nok se at det ordner seg til slutt (kanskje en mager trøst her og nå men)

lykke til med framtidige xboxer

• 2 måneder senere...
Skrevet
Skjønner ikke hvordan dere klarer å ødelegge den. Hopper dere på den eller hva?

Har ikke hatt noen problemer med min. Jeg kjøpte min premium ved launch.

6905819[/snapback]

Nei den står nok bare der og lider av barnesykdommer. Den dagen din tar farvell vil du nok innse det samme :p

Skrevet
Undead,21/09-2006 : 01:42]Skjønner ikke hvordan dere klarer å ødelegge den. Hopper dere på den eller hva?

Har ikke hatt noen problemer med min. Jeg kjøpte min premium ved launch.

6905819[/snapback]

Nei den står nok bare der og lider av barnesykdommer. Den dagen din tar farvell vil du nok innse det samme :p

6905936[/snapback]

Man kan jo lure på om det er smittsomt. :dontgetit:

De som blir plaget med det kan også bli virkelig plaget med 5-6 boxer som blir ødelagt.

Jeg har og en fra desember å min står på ca 24/7. Eneste den har gjort er å fryse et par ganger, men det er sånn jeg regner med ettersom den blir ganske varm etter hvor lenge den står på.. Det var mest i Oblivion jeg merket dette da jeg loadet så stoppet musikken i loadinga. Da visste jeg at den frøs.

Skrevet

Kanskje boksen er veldig følsom for spenningssvingninger på strømnettet? Mye dårlige strømnett her til lands. Husker jeg bodde på et hybelhus i studenttiden og der var det mange som hadde problemer med at elektronisk utstyr tok kvelden og til slutt så tror jeg det ble oppdaget noen elektriske problemer.

Leste noe om at man ikke måtte koble X360'en til noen form for spenningsvern. Vet ikke om det bare er tull...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...