Mala Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Tror meg, eg har sitert de punktene fra wikipedia flere ganger for å få folk til å holde kjeft,men til ingen nytte
_norse_ Skrevet 19. juli 2006 Skrevet 19. juli 2006 Tror meg, eg har sitert de punktene fra wikipedia flere ganger for å få folk til å holde kjeft,men til ingen nytte 6518569[/snapback] hehe, neivel. Kjærlighet gjør blind er det jo noe som heter. Det er vel det fanboyer lider av.
Dunedain Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 hehe, neivel. Kjærlighet gjør blind er det jo noe som heter. Det er vel det fanboyer lider av. 6518623[/snapback] Du traff med det sitatet Glad for at jeg ikke slo til på 360, for virker som alt for mange har problemer med den. Men er redd for at PS3 også kommer til å få noen "startproblemer"...(da kommer dark by design med mange gullkorn fra avean )
Dunedain Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Eg fikk min nye 360 i dag 6525314[/snapback] Grattis Får håpe den holder Andre i rekken eller?
Mala Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Takker og bukker 2 konsollen ja. Endelig skal eg få spille på mitt 5.1 system( forhåpentligvis).
Straffa Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Skrevet 20. juli 2006 Takker og bukker 2 konsollen ja. Endelig skal eg få spille på mitt 5.1 system( forhåpentligvis). 6525404[/snapback] Gratulerer Ser ut som det var en engangstilfelle den dagen. Har ikke rørt boksen men får ikke feilen opp lenger.
Mala Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 kan nevne det at boksen min er produsert 26.11.05. Eg kan ikkje høre noen nevneverdig roligigere viftesus,men det virker som om det forflytter seg meir luft i boksen da lyden er litt breier. Veit ikkje åssen eg skal forklare det. Ikkje så intens,men likevel ikkje noe roligere Ja uansett... Blir herlig å spille villmann i morra ihvertfall
Dunedain Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 kan nevne det at boksen min er produsert 26.11.05. Eg kan ikkje høre noen nevneverdig roligigere viftesus,men det virker som om det forflytter seg meir luft i boksen da lyden er litt breier. Veit ikkje åssen eg skal forklare det. Ikkje så intens,men likevel ikkje noe roligere Ja uansett... Blir herlig å spille villmann i morra ihvertfall 6525450[/snapback] Så lenge du er fornøyd og maskinen virker så er alt bra Får håpe du ikke har hatt de to friukene dine ennå, så du kan kose deg med 360-en i de
Bloody Mess Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Det skal litt til å knøle til 3 stk da. 6514855[/snapback] Ja. Vi forbrukere som har "knøla" til 3 stk bruker som regel hammer og øks når vi skal skru på boksen. For min del sitter jeg i sofaen med en piffer og skyter på powerknappen fordi jeg ikke orker å trykke på kontrolleren eller på boksen. 6514960[/snapback] Hvordan står boxen din plassert? Hvordan står strømadapteret plassert?
Mala Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 kan nevne det at boksen min er produsert 26.11.05. Eg kan ikkje høre noen nevneverdig roligigere viftesus,men det virker som om det forflytter seg meir luft i boksen da lyden er litt breier. Veit ikkje åssen eg skal forklare det. Ikkje så intens,men likevel ikkje noe roligere Ja uansett... Blir herlig å spille villmann i morra ihvertfall 6525450[/snapback] Så lenge du er fornøyd og maskinen virker så er alt bra Får håpe du ikke har hatt de to friukene dine ennå, så du kan kose deg med 360-en i de 6526037[/snapback] Er i sluttfasen av 2. friuke as we speak Men det kommer flere iløpet av ferien veit du
Dunedain Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 kan nevne det at boksen min er produsert 26.11.05. Eg kan ikkje høre noen nevneverdig roligigere viftesus,men det virker som om det forflytter seg meir luft i boksen da lyden er litt breier. Veit ikkje åssen eg skal forklare det. Ikkje så intens,men likevel ikkje noe roligere Ja uansett... Blir herlig å spille villmann i morra ihvertfall 6525450[/snapback] Så lenge du er fornøyd og maskinen virker så er alt bra Får håpe du ikke har hatt de to friukene dine ennå, så du kan kose deg med 360-en i de 6526037[/snapback] Er i sluttfasen av 2. friuke as we speak Men det kommer flere iløpet av ferien veit du 6527088[/snapback] Du er heldig som kan nyte nestegenerasjon nå Men i november/desember skal jeg også nyte det, med "det 5 kg tunge vaffeljernet til 6000,-"
Riddick 87 Skrevet 20. juli 2006 Skrevet 20. juli 2006 Jeg føler meg veldig heldig jeg har enda ikke hatt et eneste problem med min. Litt synd at noen ikke fungerer. Men det er jo ikke verdens undergang. såvidt jeg har skjønnt får man en ny på forsikringen (mister såklart spilletid på dette) men vi får håpe de snart klarer å får de fleste feilfrie. for dere som har problemer med den så skal vi nok se at det ordner seg til slutt (kanskje en mager trøst her og nå men) lykke til med framtidige xboxer
savory naits Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Nå røk nettopp min andre xbox360. Gir nesten opp, men hva skal man gjøre..
NightReaper Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Skjønner ikke hvordan dere klarer å ødelegge den. Hopper dere på den eller hva? Har ikke hatt noen problemer med min. Jeg kjøpte min premium ved launch.
paranoide Skrevet 20. september 2006 Skrevet 20. september 2006 Samme her. Jeg har fått røde ringer et par ganger ved oppstart, men det skulle ikke mer enn å skru den av og på igjen for å fikse problemet.
DP Rusher Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Jeg har hatt min siden desember uten problemer, inntil den tok kvelden i helgen. Tror egentlig samtlige av de første produserte vil ryke en eller annen gang.
Mala Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Skjønner ikke hvordan dere klarer å ødelegge den. Hopper dere på den eller hva?Har ikke hatt noen problemer med min. Jeg kjøpte min premium ved launch. 6905819[/snapback] Nei den står nok bare der og lider av barnesykdommer. Den dagen din tar farvell vil du nok innse det samme
Fnix Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Undead,21/09-2006 : 01:42]Skjønner ikke hvordan dere klarer å ødelegge den. Hopper dere på den eller hva?Har ikke hatt noen problemer med min. Jeg kjøpte min premium ved launch. 6905819[/snapback] Nei den står nok bare der og lider av barnesykdommer. Den dagen din tar farvell vil du nok innse det samme 6905936[/snapback] Man kan jo lure på om det er smittsomt. De som blir plaget med det kan også bli virkelig plaget med 5-6 boxer som blir ødelagt. Jeg har og en fra desember å min står på ca 24/7. Eneste den har gjort er å fryse et par ganger, men det er sånn jeg regner med ettersom den blir ganske varm etter hvor lenge den står på.. Det var mest i Oblivion jeg merket dette da jeg loadet så stoppet musikken i loadinga. Da visste jeg at den frøs.
_norse_ Skrevet 21. september 2006 Skrevet 21. september 2006 Kanskje boksen er veldig følsom for spenningssvingninger på strømnettet? Mye dårlige strømnett her til lands. Husker jeg bodde på et hybelhus i studenttiden og der var det mange som hadde problemer med at elektronisk utstyr tok kvelden og til slutt så tror jeg det ble oppdaget noen elektriske problemer. Leste noe om at man ikke måtte koble X360'en til noen form for spenningsvern. Vet ikke om det bare er tull...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå