Eplekaka88 Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Rart... Det hadde vert kult om en kunne bruke den og skade 150 points på motstanderen... Sette motstande ren i FYR OG FLAMME
Retardrune Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Jeg er i level 28 nå med en Redguard Knight/Warrior. Har 110% reflect dmg, 35% reflect spells og 50% resist magicka(<3 Mundane Ring), og i løpet av spillet har jeg jo naturligvis fått en drøsser med artifacts. Alle artifactsene og de gode itemene har jeg lagra i huset mitt i Skingrad, og det er her jeg begynner å bli litt frustrert. Jeg spiller nemlig på 360 og da er det tilsynelatende ikke mulig å droppe ting akkurat der jeg vil ha dem, som i feks alle utsillingsmontrene rundt omkring i huset. Så, de ligger jo bare der og samler støv. Håper for guds skyld at det snart kommer flere offisielle modder
Kahuna Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 Rart... Det hadde vert kult om en kunne bruke den og skade 150 points på motstanderen... Sette motstande ren i FYR OG FLAMME 8669356[/snapback] Du kan lage din egen item med ca samme effekt. Jeg har laget en 'askehette', det er en mages hood med fire damage on self. Siden den er vektløs kan jeg plante den på NPCer som sover, når de våkner tar de den på seg og dauer *kjapt*.
Longman Skrevet 22. mai 2007 Skrevet 22. mai 2007 (endret) Hatreds Soul Drain Speed 30pts 45sec Fire Damage 35pts 22 i normal dmg, evig najs en bow btw Endret 22. mai 2007 av Longman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå